از صبح امروز و با حضور روسای هیئت‌های فوتبال استان‌های کشور، انتخابات اعضای مجمع سازمان لیگ آغاز شد. مجمع سازمان لیگ فوتبال با ۱۵ عضو که یکی از ارکان مهم و تاثیر گذار در فوتبال کشور است طی روندی جالب، اعضای خود را خواهد شناخت. در مرحله اول که امروز برگزار شد، ۶ نفر از […]

- ۶ عضو جدید در سازمان لیگ؛ انتخابات مهم برگزار شد

از صبح امروز و با حضور روسای هیئت‌های فوتبال استان‌های کشور، انتخابات اعضای مجمع سازمان لیگ آغاز شد.

مجمع سازمان لیگ فوتبال با ۱۵ عضو که یکی از ارکان مهم و تاثیر گذار در فوتبال کشور است طی روندی جالب، اعضای خود را خواهد شناخت.

در مرحله اول که امروز برگزار شد، ۶ نفر از بین روسای استان‌ها انتخاب می‌شوند. ۴ نفر از استانهای دارای تیم لیگ برتری و ۲ نفر از استانهایی با تیمی در لیگ دسته اول.

در مرحله بعدی ۴ نفر از بین مدیران تیم‌های فوتبال لیگ برتر و ۲ نفر از بین مدیران تیمهای لیگ یکی به این اعضا اضافه و در کنار رئیس، نایب رئیس و دبیرکل فدراسیون، اعضای مجمع سازمان لیگ فوتبال ایران را تشکیل می‌دهند، اما شاید مهم‌ترین بخش انتخابات در سازمان لیگ در مرحله آخر باشد و در این مرحله از بین اینها افرادی به عنوان اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ انتخاب خواهند شد.

در مرحله اول و در بین هیئت‌های استانی در انتخابات امروز، مازندران بیشترین آرا را به دست آورد و دیگر استان‌ها به ترتیب بعد از مازندران قرار گرفتند. نتایج آرای انتخابات امروز بدین شرح بود: 

رحیم درزی خلردی ۱۰ رای، عبدالکاظم طالقانی ۹ رای، محمدرضا غفاری ۸ رای، جواد ششگلانی ۸ رای، حسین باجیوند ۶ رای و قربانعلی الماس خاله ۶ رای

منبع: خبـر ورزشی