مدال نقره پاراتکواندو بر گردن صادقیان پور
مدال نقره پاراتکواندو بر گردن صادقیان پور

در دومین روز از بازی‌های پاراآسیایی سعید صادقیان‌پور، نماینده پاراتکواندوی ایران، در وزن منفی ۶۳ کیلوگرم در فینال به مصاف نماینده مغولستان رفت. او در این مبارزه با نتیجه دو بر شش شکست خورد و به مدال نقره پاراتکواندو رسید. این اولین مدال نقره پاراتکواندو ایران در تاریخ بازی‌های پاراآسیایی است. صادقیان‌پور در دور نخست […]

- مدال نقره پاراتکواندو بر گردن صادقیان پور

در دومین روز از بازی‌های پاراآسیایی سعید صادقیان‌پور، نماینده پاراتکواندوی ایران، در وزن منفی ۶۳ کیلوگرم در فینال به مصاف نماینده مغولستان رفت. او در این مبارزه با نتیجه دو بر شش شکست خورد و به مدال نقره پاراتکواندو رسید. این اولین مدال نقره پاراتکواندو ایران در تاریخ بازی‌های پاراآسیایی است.

صادقیان‌پور در دور نخست استراحت داشت و در اولین دیدارش مقابل نماینده کره با نتیجه ۱۶ بر ۱۳ پیروز شده و به نیمه‌نهایی رسید. او در نیمه‌نهایی در مصاف با نماینده ازبکستان ۲۵ بر ۱۳ پیروز و راهی فینال شد.

امروز همچنین پور رهنما و ابراهیمی مدال طلا گرفتند و دیروز هم مریم عبدالله‌پور، مهدیه‌سادات حسینی و نرگس جوادی در پاراتکواندو صاحب مدال برنز شدند.

این اولین حضور پاراتکواندو در بازی‌های پاراآسیایی است. ایران در این دوره ۱۰ نماینده در پاراتکواندو دارد. علیرضا بخت، لیلا میرزایی و حامد حق‌شناس در روز پایانی به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

باشگاه خبرنگاران