به گزارش زیرنویس، مدیر اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری یزد از صدور حکم حبس از سوی مقام قضایی برای خانم متکدی دارای سابقه تکدی‌گری در تقاطع‌های سطح شهر خبر داد. «ابوالقاسم ابوالحسنی» با اشاره به افزایش تکدی‌گری در سطح شهر توسط خانم‌ها، گفت: خانم مورد اشاره، بانویی جوان از اهالی شهرهای جنوبی کشور […]

به گزارش زیرنویس، مدیر اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری یزد از صدور حکم حبس از سوی مقام قضایی برای خانم متکدی دارای سابقه تکدی‌گری در تقاطع‌های سطح شهر خبر داد.

«ابوالقاسم ابوالحسنی» با اشاره به افزایش تکدی‌گری در سطح شهر توسط خانم‌ها، گفت: خانم مورد اشاره، بانویی جوان از اهالی شهرهای جنوبی کشور است که در ۲ ماه اخیر، چندین مرتبه از محل تکدی گری طرد و یک مرتبه نیز با دستور قاضی کشیک با اخذ تعهد، آزاد شده بود.

وی افزود: بعلت اقدام مجدد به تکدی‌گری ، نامبرده توسط بازرسان این اداره و با همکاری یگان انتظامی از تقاطع آزادشهر یزد جمع آوری و با دستور مقام قضایی بازداشت شد.

وی با توجه به ماده ۷۱۲ قانون مجازات اسلامی مبنی بر جرم بودن تکدی گری از شهروندان خواست حتی الامکان از کمک‌های نقدی به متکدیان خودداری کنند تا باعث مهاجرت متکدیان حرفه‌ای به شهر میراث جهانی یزد و خراب شدن جلوه و امنیت شهر نشوند.

سامانه ۱۳۷ شهرداری یزد آماده دریافت گزارشات و شکایات مردمی در حوزه متکدیان است.

منبع خبر: رکنـا