بازی‌های پاراآسیایی| ذکریا: شرایط میزبانی طلا را از ما گرفت
بازی‌های پاراآسیایی| ذکریا: شرایط میزبانی طلا را از ما گرفت

مربی تیم ملی پاراجودو گفت: به نظرم موسی غلامی می توانست با رای داوران برنده فینال باشد اما شرایط میزبانی نتیجه را تغییر داد.

  محسن ذکریا پس از کسب دو نشان نقره و برنز پاراجودو در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو توسط ملی‌پوشان کشورمان اظهار کرد: خدا را شکر بچه‌ها ۲ مدال گرفتند اما متاسفانه با بدشانسی روبرو شدیم. در وزن منهای ۷۳ کیلوگرم مهدی برچلو می توانست فینالیست باشد اما در مبارزه با حریف اندونزیایی خطایی کرد که باعث اخراجش از تشک شد و نتوانست صعود کند. البته خدا را شکر که توانست مدال برنز را به دست بیاورد.

وی ادامه داد: موسی غلامی هم با وجود مصدومیت شدیدی که پیش از بازی‌ها برای او پیش آمد، توانست خودش را به فینال برساند و نقره بگیرد. با اینکه از حریف چینی در فینال جلو بود اما با یک غفلت بازی را واگذار کرد.

مربی تیم ملی پاراجودو عنوان کرد: به نظر من، دوستان و حتی تیم‌های دیگر، داوران می‌توانستد حرکت او را ضربه فنی اعلام کنند اما میزبانی چینی‌ها باعث شد شرایط دیگری رقم بخورد.

ذکریا در پایان در خصوص مبارزه‌های فردا نیز عنوان کرد: دو نماینده در وزن مثبت ۹۰ کیلوگرم داریم؛ وحید نوری که طلای پارالمپیک را دارد و علی نوائی هم که خیلی با انگیزه است. دعا کنید که هر دو  بهترین مدال‌ها را به دست بیاورند تا روز خوبی برای پاراجودو رقم بخورد.

منبع: فارس