بازی‌های پاراآسیایی| پوررهنما: قهرمانی من جواب زحمات مربیانم بود
بازی‌های پاراآسیایی| پوررهنما: قهرمانی من جواب زحمات مربیانم بود

به گزارش خبرنگار اعزامی زیرنویس از چین، مهدی پوررهنما پس از کسب مدال طلای پاراتکواندو بازی‌های آسیایی اظهار داشت: خیلی خوشحالم که توانستم به اوج آمادگی برسم. مدتی از مسابقات دور بودم. پیش از این در یکی دو مسابقه نتوانستم نتیجه خوبی بگیرم و با نقره و برنز تمام شد. خداراشکر توانستم در هانگژو جواب […]

به گزارش خبرنگار اعزامی زیرنویس از چین، مهدی پوررهنما پس از کسب مدال طلای پاراتکواندو بازی‌های آسیایی اظهار داشت: خیلی خوشحالم که توانستم به اوج آمادگی برسم. مدتی از مسابقات دور بودم. پیش از این در یکی دو مسابقه نتوانستم نتیجه خوبی بگیرم و با نقره و برنز تمام شد. خداراشکر توانستم در هانگژو جواب زحمات مربیان و سایر دوستان را بدهم. 

وی افزود: خیلی خوشحالم که توانستم به اوج خود برگردم. سطح مسابقات فوق‌العاده بود. در ۲ بازی اول توانستم دو حریف ازبک را شکست دهم و سپس در فینال توانستم با اختلاف حریفی از کشور میزبان را شکست دهم.   

پاراتکواندوکار کشورمان گفت: پاراتکواندو ایران یکی از ابر قدرت‌های دنیا است. همیشه سکوهای آسیایی و جهانی را داشتیم و چندین دوره پشت سر هم قهرمان آسیا شدیم. این مسابقات بازی‌های آسیایی است ولی با همان حریفان روبه رو می‌شویم. 

پایان پیام/





منبع: فارس