با انتشار ترکیب اصلی تیم پرسپولیس برای دیدار مقابل استقلال تاجیکستان باز هم مهره‌های محبوب هواداران در جمع شاگردان یحیی دیده نشدند.

پرسپولیس, فوتبال, لیگ قهرمانان آسیا - ریسک یحیی به بازی چهارم رسید

پس از مصدومیت وحید امیری و مهدی ترابی در دیدار مقابل النصر عربستان در تاریخ بیست و هشتم شهریور ماه این صحبت مطرح شد که این دو بازیکن برای دیدار مقابل الدحیل راهی قطر می‌شوند. صحبت‌ها درباره زمان بازگشت این دو بازیکن به قدری جدی بود که پیش‌بینی می‌شد فوتبالیست‌های محبوب هواداران پرسپولیس در قطر به میدان بروند اما این اتفاق هرگز رخ نداد.

بازی بعدی پرسپولیس در لیگ برتر به مسابقه هفته هفتم روبروی گل گهر سیرجان رسید که پرسپولیس در شانزدهم مهرماه باز هم بدون حضور این دو بازیکن به میدان رفت و در حالی که گفته می‌شد هر دو بازیکن در شرایط مطلوبی هستند اما در ترکیب پرسپولیس حضور پیدا نکردند.

اما مهدی ترابی در دقیقه دوم وقت‌های تلف شده پایان بازی معوقه هفته ششم (۲+۹۰) به جای محمد عمری به میدان آمد تا برای لحظاتی فقط روی زمین چمن بدود اما هرگز در ترکیب اصلی پرسپولیس مقابل پیکان نامی از وحید امیری و مهدی ترابی دیده نشد!

حالا باز هم در شرایطی که ۳۴ روز از زمان مصدومیت این دو بازیکن می‌گذرد باز هم جای خالی ترابی و امیری در ترکیب اصلی تیم یحیی دیده می‌شود تا مشخص شود گل محمدی باز هم راضی به ریسک درباره این دو نشده است. این در حالی است که پیش بینی می شد شاید ترابی در این دیدار از ابتدا در ترکیب حضور داشته باشد.

ناگفته نماند؛ این احتمال که مهدی ترابی در نیمه دوم بازی امشب مقابل استقلال تاجیکستان به میدان برود بسیار زیاد است.

منبع: خبـر ورزشی