تبعیض بین فوتبالیست‌ها با ورزشکاران سایر رشته‌ها
تبعیض بین فوتبالیست‌ها با ورزشکاران سایر رشته‌ها

جوایزی که وزارت ورزش برای تمامی رشته‌های ورزشی در نظر می‌گیرد خیلی کمتر از حدی است که باید باشد و امیدوارم شرایط بهتر شود.

 

مصطفی جوادی ملی پوش وزنه برداری درباره عملکرد خود در مسابقات جهانی اظهار کرد: با توجه به رقیبان سرسخت و قدرتمندی که داشتم، کمتر کسی روی مدال من حساب باز کرده بود. البته شرایط خیلی خوب پیش رفت و  خدا را شکر می‌کنم مقابل این حریفان به مدال طلا رسیدم.  در مجموع مسابقات خیلی سنگین بود.

او درباره  عملکردش  در بازی‌های آسیایی گفت: متاسفانه پس از پایان مسابقات جهانی باید برای بازی‌های آسیایی آماده می‌شدم و همین امر باعث شد تا خیلی خوب نتوانم در فرصت بیست روزه به انجام مراحل ریکاوری بپردازم. البته در هانگژو وزنم ۸۷ کیلوگرم بود، اما با توجه به شرایط رقابت‌ها در یک وزن بالاتر یعنی وزن ۹۶ کیلوگرم وزنه زدم.

دارنده مدال طلای مسابقات جهانی عربستان درباره اینکه  ورود خودرو میلیاردی فوتبالیست‌ها و پاداش کم برای سایر رشته‌های ورزشی  را چطور می‌بیند، گفت: به نظرم جوایزی که وزارت ورزش برای تمامی رشته‌های ورزشی در نظر می‌گیرد خیلی کمتر از حدی است که باید باشد و برای همین نیز امیدوارم شرایط بهتر شود. واقعا دیدن چنین تبعیض‌هایی قابل قبول  نیست، زیرا این مسئله باعث ناراحتی سایر ورزشکاران از جمله خود ما شده است.

باشگاه خبرنگاران