به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، رزا ابراهیمی پس از کسب مدال طلای پاراتکواندو بازی‌های پاراآسیایی، اظهار داشت: حس خیلی خوبی دارم. باری روی دوشم بود و مدت خیلی زیادی برای این مسابقه تلاش کردیم. مدت زیادی بود برای این مسابقات تلاش کردیم. با اساتید و روانشناس صحبت کردم. سعی کردم از همه […]

- به کمتر از طلا قانع نیستم‌ و هدفم قهرمانی در پارالمپیک است

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، رزا ابراهیمی پس از کسب مدال طلای پاراتکواندو بازی‌های پاراآسیایی، اظهار داشت: حس خیلی خوبی دارم. باری روی دوشم بود و مدت خیلی زیادی برای این مسابقه تلاش کردیم. مدت زیادی بود برای این مسابقات تلاش کردیم. با اساتید و روانشناس صحبت کردم. سعی کردم از همه نظر، جسمی و روحی وفنی خودم را به نقطه‌ای که می‌خواهم برسانم. تا آخرین ثانیه سعی کردم بجنگم تا این مدال اکنون بر گردنم باشد. خیلی خوشحالم و امیدوارم این اتفاق در پارالمپیک هم برایم رخ دهد.

ملی‌پوش پاراتکواندو در مورد پیش بینی‌اش از مسابقات پارالمپیک پاریس، گفت: قطعا هر ورزشکاری برای هدفی که دارد از جان و دل مایه می‌گذارد. من هم برنامه‌های زیادی دارم. از هر لحاظ خودم را برای پارالمپیک آماده می‌کنم و به کمتر از طلا قانع نیستم‌. امیدوارم که بتوانم در پارالمپیک هم طلا کسب کنم. هدفم مدال طلای پارالمپیک است. 

همچنین کشاورز، مربی رزا ابراهیمی، عنوان کرد: بچه‌های ما خیلی جوان هستند و انگیزه بالایی دارند. احتیاج دارند به آنها کمک کنیم تا بهترین نتایج را بگیرند. همگی در میانگین سنی ۱۶ تا ۱۹ سال هستند. اگر بتوانیم آنها را در مسیر درست هدایت کنیم قطعا می‌توانیم مدال‌های بهتری کسب کنیم. به رزا تبریک می‌گویم. او واقعا تلاش کرد. تمام انرژی‌اش را گذاشت و استحقاق مدال را داشت.

وی در پاسخ به این سوال که باید چه کنیم که این مدال‌ها در آستانه پارالمپیک پاریس تکرار شود، گفت: بچه‌ها احتیاج به اعزام‌های متعدد و کسب تجربه دارند. یک ورزشکار در هر مسابقه به اندازه یک ماه تمرین می‌تواند تجربه کسب کند. ان‌شالله تا پارالمپیک سهمیه کسب کنیم و رزا در آن مسابقات هم طلا بگیرد.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا