بازیکن ایرانی استقلال تاجیکستان: پنالتی ما گل می‌شد شرایط فرق می‌کرد
بازیکن ایرانی استقلال تاجیکستان: پنالتی ما گل می‌شد شرایط فرق می‌کرد

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، مجتبی مقتدایی بازیکن ایرانی استقلال تاجیکستان بعد از شکست مقابل پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، اظهارداشت: پنالتی با بدشانسی گل نشد که اگر وارد دروازه می‌شد شرایط فرق می‌کرد.  وی درباره شرایط فوتبال تاجیکستان، گفت: به نظرم لیگ این کشور سال‌های آینده بهتر خواهد شد چرا مسئولان ورزش این کشور […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، مجتبی مقتدایی بازیکن ایرانی استقلال تاجیکستان بعد از شکست مقابل پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، اظهارداشت: پنالتی با بدشانسی گل نشد که اگر وارد دروازه می‌شد شرایط فرق می‌کرد. 

وی درباره شرایط فوتبال تاجیکستان، گفت: به نظرم لیگ این کشور سال‌های آینده بهتر خواهد شد چرا مسئولان ورزش این کشور از نظر سخت‌افزاری روی آن کار می‌کنند. 

مقتدایی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی براینکه در این کشور روی چمن مصنوعی کار می‌شود، خاطرنشان کرد: یک استادیوم تازه تاسیس هم با چمن طبیعی دارند. 

بازیکن ایرانی استقلال تاجیکستان در پاسخ به سوال خبرنگاری که درباره بازی در استادیوم آزادی پرسید، اظهارداشت: بازی همیشه در خانه حریف به خاطر جو ورزشگاه سخت است و در اینجا هم به خاطر حضور تماشاگران همین بود. این شرایط به پرسپولیس کمک کرد. 

وی همچنین اعلام کرد که قراردادش با این تیم یکساله است و به خاطر زبان فارسی این کشور ارتباط راحت است. 

پایان پیام/





منبع: فارس