لحظه به لحظه با بازی‌های پاراآسیایی هانگژو/ استارت کاروان ایران با دو نقره در روز سوم
لحظه به لحظه با بازی‌های پاراآسیایی هانگژو/ استارت کاروان ایران با دو نقره در روز سوم

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از چین، سومین روز از چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی از صبح امروز (چهارشنبه، ۳ آبان ماه) در شهر هانگژو چین آغاز شد و نمایندگان کشورمان در رشته‌های مختلف به مصاف حریفان خود رفتند. تیم دوبل ریکرو بانوان ایران فینالیست شد تیم دوبل ریکرو بانوان پارا تیروکمان ایران  با پیروزی بر […]

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از چین، سومین روز از چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی از صبح امروز (چهارشنبه، ۳ آبان ماه) در شهر هانگژو چین آغاز شد و نمایندگان کشورمان در رشته‌های مختلف به مصاف حریفان خود رفتند.

تیم دوبل ریکرو بانوان ایران فینالیست شد

تیم دوبل ریکرو بانوان پارا تیروکمان ایران  با پیروزی بر اندونزی در مرحله ی نیمه نهایی به فینال بازی های پارا آسیایی هانگژو راه یافت.

مرحله نیمه نهایی رقابتهای مرحله دوبل ریکرو بانوان پارا تیروکمان با رقابت بین تیم ایران متشکل از زهرا نعمتی و سمیه رحیمی و تیم اندونزی برگزار شد که تیم ایران با برتری۵-۳فینالیست شد.

دیدار فینال تا دقایقی دیگر بین ایران و چین برگزار خواهد شد.

- لحظه به لحظه با بازی‌های پاراآسیایی هانگژو/ استارت کاروان ایران با دو نقره در روز سوم

مهدی مرادی به مدال نقره دست یافت

ملی پوش پارادوومیدانی ایران در فینال رقابت های پرش طول به عنوان دوم رسید و مدال نقره را از آن خود کرد.

رقابتهای پارادوومیدانی چهارمین دوره بازیهای پاراآسیایی از صبح امروز چهارشنبه در ورزشگاه مرکزی شهر هانگژو آغاز شد که در فینال مسابقات پرش طول کلاس T۱۳ مهدی مرادی به رقابت با حریفانش پرداخت. 

در پایان این رقابت مرادی با ثبت رکورد ۶.۲۲متر  عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره این دوره از بازیها را از آن خود کرد. ورزشکار ازبکستانی با ۶.۸۸ متر به مقام قهرمانی و مدال طلا دست پیدا کرد.

پرستو حبیبی به مدال نقره رسید

 در فینال مسابقات پرتاب وزنه F۳۲  پرستو حبیبی به رقابت با حریفانش پرداخت. 

در پایان مرحله فینال این مسابقات پرتابی به طول ۵.۴۹ به عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره دست پیدا کرد. در این بخش ورزشکار اماراتی با ۵.۹۴ عنوان قهرمانی و مدال طلا را از آن خود کرد.

پرستو حبیبی پیش از این یک مدال طلا را به خود اختصاص داده بود و این دومین مدال او در چهارمین دوره بازیهای پاراآسیایی به شمار می رود.

- لحظه به لحظه با بازی‌های پاراآسیایی هانگژو/ استارت کاروان ایران با دو نقره در روز سوم

پایان پیام/





منبع: فارس