وقوع سیلاب در چابهار راه ۲۴ روستا را بست
وقوع سیلاب در چابهار راه ۲۴ روستا را بست

معاون عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان چابهار با اشاره به سیلاب در چابهار گفت: بارش باران و جاری شدن سیلاب در ۲۴ ساعت گذشته راه ۴۲ روستای محدوده شهرستان‌های چابهار، قصرقند و کنارک را بست و برق ۶ روستای بخش پیرسهراب چابهار پس از گذشت یک روز همچنان قطع است.

 

به گزارش زیرنویس، دادکریم بلوچ با اشاره به وقوع سیلاب در چابهار اظهارکرد: از روز گذشته تاکنون مسیرهای پیرسهراب به هوشمب، عورکی، کلسکان، رگتی و راه محدوده روستاهای فتحعلی کلات بسته است و تردد پس از فروکش کردن آب میسر می‌شود.

وی بیان کرد: وجود بیش از ۱۰۰ کیلومتر راه خاکی، نداشتن پل بر روی رودخانه‌ها و خاکی بودن مسیرها، تردد در زمان بارندگی را به دلیل لغزندگی جاده و جمع شدن گل و لای سخت می‌کند که نیاز است هر چه سریعتر جاده های روستایی چابهار با تخصیص اعتبار آسفالت و ابنیه فنی و پل‌های مسیر تکمیل شوند.

معاون عمرانی فرمانداری ویژه چابهار گفت: بخش پیرسهراب از نظر راه آسفالته و استانداردسازی راه‌ها محرومیت زیادی دارد و با کمترین بارندگی و جاری شدن سیلاب مسیرهای روستایی تا چند روز قابل تردد نیستند.

وی افزود: روستاهای سردج، ندکان، شفی محمد، شهداد و هوشمب تا سدزیردان برق از روز گذشته قطع است و به دلیل بسته شدن مسیرها امکان اعزام نیروی برق نیست، به محض فروکش کردن آب، عوامل اداره برق به این روستا اعزام تا مشکلات قطعی برق را حل کنند.

منبع: ایرنا

+