اولتراهای میلان (هواداران افراطی این تیم ایتالیایی) یک ساعت قبل از شروع بازی روسونری مقابل پاری‌سن‌ژرمن در پاریس به جانلوئیجی دوناروما دروازه بان سابق تیمشان که از میلان جدا شد و به پاری‌سن‌ژرمن پیوست توهین می کردند، آن هم در شهر پاریس یعنی زمین تیم میزبان! طرفداران میلان که از شهر میلان به پاریس سفر […]

- سفر طرفداران دو آتشه به قصد فحاشی!/ راهی برای انتقام از بازیکن خیانتکار

اولتراهای میلان (هواداران افراطی این تیم ایتالیایی) یک ساعت قبل از شروع بازی روسونری مقابل پاری‌سن‌ژرمن در پاریس به جانلوئیجی دوناروما دروازه بان سابق تیمشان که از میلان جدا شد و به پاری‌سن‌ژرمن پیوست توهین می کردند، آن هم در شهر پاریس یعنی زمین تیم میزبان!

طرفداران میلان که از شهر میلان به پاریس سفر کرده بودند  به جانلوئیجی دوناروما توهین می‌کردند و وعده یک شب سخت را به او دادند.

 این اولین باری به شمار می رفت که دوناروما پس از جدایی از میلان به عنوان بازیکن آزاد و پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن، با تیم سابق خود روبرو می‌شود. میلانی‌ها معتقدند دوناروما این تیم را به خاطر پول ترک کرده و به نوعی به تیمی که او را در فوتبال جهان مطرح کرده است، خیانت کرد.

از ابتدای روز چهارشنبه هواداران در سطح شهر و اطراف ورزشگاه علیه این دروازه‌بان شعار می‌دادند و از یک ساعت مانده به شروع بازی این شعارها به اوج خود رسید، تا جایی که هواداران افراطی تیم شعارهای توهین‌آمیزی علیه دروازه‌بان پی اس جی سر دادند.

این اتفاق قابل انتظار بود، زیرا در بازی تیم ملی ایتالیا مقابل اوکراین نیز که ماه گذشته در سن‌سیرو برگزار شد، هواداران میلان در ورزشگاه حاضر شدند و هر زمان او صاحب توپ می‌شد با سوت زدن و شعار علیه او تنفرشان را از این دروازه‌بان ایتالیایی نشان می‌دادند.

منبع: خبـر ورزشی