افروز طلایی شد/ رضایی به نشان نقره بسنده کرد
افروز طلایی شد/ رضایی به نشان نقره بسنده کرد

  در روز چهارم بازی‌های پاراآسیایی هانگژو ، رقابت پرتاب نیزه کلاس ادغامی F33/34 برگزار شد.در این رقابت عرفان رضایی به مدال طلا رسید و سعید افروز مدال نقره را به خود اختصاص داد. این نتایج به طور رسمی از سوی کمیته برگزاری بازی‌ها اعلام شد و بر روی سایت نیز قرار گرفت، اما ساعتی […]

- افروز طلایی شد/ رضایی به نشان نقره بسنده کرد

 

در روز چهارم بازی‌های پاراآسیایی هانگژو ، رقابت پرتاب نیزه کلاس ادغامی F33/34 برگزار شد.در این رقابت عرفان رضایی به مدال طلا رسید و سعید افروز مدال نقره را به خود اختصاص داد.

این نتایج به طور رسمی از سوی کمیته برگزاری بازی‌ها اعلام شد و بر روی سایت نیز قرار گرفت، اما ساعتی بعد از آن ، این کمیته با زدن برچسب «تجدید نظر شده» ، نتیجه را تغییر داد.

بر این اساس، سعید افروز با ۱۰۶۸ امتیاز به مقام نخست و مدال طلا رسید و عرفان رضایی با ۱۰۵۷ امتیاز در رده دوم ایستاد و مدال نقره گرفت.

لازم به ذکر است با توجه به برگزاری مسابقه با دو کلاس، رده‌بندی نهایی توسط سیستمی مشخص و بر حسب امتیاز محاسبه می‌شود. در واقع رکورد ورزشکار در سیستم قرار گرفته و برای هر کدام امتیاز محاسبه می‌شود تا رده‌بندی نهایی مشخص شود.

گفتنی است که تا پایان روز سوم چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی هانگژو نمایندگان کشورمان در رشته‌های مختلف توانستند ۷۳ مدال (۲۴ طلا، ۳۰ نقره و ۱۹ برنز) به‌دست آورند.

چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی ۳۰ مهرماه با برگزاری مراسم افتتاحیه، به صورت رسمی آغاز شد و ورزشکاران ۴۴ کشور از قاره کهن با حمل پرچم کشور متبوع‌شان در ورزشگاه المپیک هانگژو رژه رفتند.کاروان کشورمان متشکل از ۲۱۰ورزشکار (۱۲۸ ورزشکار مرد و ۸۲ ورزشکار زن) با نام «فرزندان ایران» و با شعار «ایمان، ایران، افتخار» در چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی شرکت کرده است.

 

باشگاه خبرنگاران