به گزارش زیرنویس از خراسان، سیدابراهیم علیزاده در گفتگویی با اشاره به بهره‌برداری از بوستان «شهربانوی کوهسنگی» و همچنین ۱۷ پروژه زودبازده در منطقه ۸ شهرداری، اظهارکرد: بسیار خرسندیم که با بهره‌برداری از این پارک زیبا، مساحت فضاهای تفریحی بانوان شهر به ۵۳ هکتار رسید. وی گفت: یکی از اتفاقات خوب روز گذشته، در کنار […]

- بهره‌برداری از ۱۷ پروژه زودبازده در منطقه ۸ شهرداری مشهد

به گزارش زیرنویس از خراسان، سیدابراهیم علیزاده در گفتگویی با اشاره به بهره‌برداری از بوستان «شهربانوی کوهسنگی» و همچنین ۱۷ پروژه زودبازده در منطقه ۸ شهرداری، اظهارکرد: بسیار خرسندیم که با بهره‌برداری از این پارک زیبا، مساحت فضاهای تفریحی بانوان شهر به ۵۳ هکتار رسید.

وی گفت: یکی از اتفاقات خوب روز گذشته، در کنار پارک ویژه بانوان کوهسنگی، بهره‌برداری از پروژه‌های زودبازده بود.

علیزاده با بیان اینکه پروژه‌های زودبازده شامل پیاده‌روسازی، احداث کانال جمع‌آوری آب‌های سطحی، بازسازی شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی و بازسازی پیاده‌رو، احیاء و مرمت جداره بناهای ارزشمند بوده، افزود: در مجموع برای ۱۷ پروژه زودبازده منطقه ۸، حدود ۱۰۷ میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تصریح کرد: رویکرد و نگاه پروژه‌های زودبازده، پاسخگویی به نیازهای مردم بوده، در واقع مدیریت شهری ۱۰۷ میلیارد تومان هزینه کرده تا رضایت شهروندان را جلب کند.

علیزاده در پایان گفت: امیدواریم روند پیشرفت پروژه‌های زودبازده دو نیز همچون زودبازده یک، با قدرت و قوت مضاعفی پیش برود چراکه رویکرد و نگاه شورای ششم در این دوره، توجه ویژه به این پروژه‌هاست.

منبع: خبـرآنلاین