به گزارش زیرنویس به نقل از المیادین، رسانه‌های عبری با لحنی آکنده از هراس از پیوستن جنبش انصارالله یمن به نبرد طوفان الاقصی سخن گفتند. رسانه‌های عبری زبان اذعان کردند: حوثی‌ها به نبرد پیوسته‌اند. آن‌ها تلاش کردند با موشک و پهپاد به اسراییل حمله کنند، اما ناوگان دریایی آمریکا این موشک‌ها و پهپادها را رهگیری […]

به گزارش زیرنویس به نقل از المیادین، رسانه‌های عبری با لحنی آکنده از هراس از پیوستن جنبش انصارالله یمن به نبرد طوفان الاقصی سخن گفتند.

رسانه‌های عبری زبان اذعان کردند: حوثی‌ها به نبرد پیوسته‌اند. آن‌ها تلاش کردند با موشک و پهپاد به اسراییل حمله کنند، اما ناوگان دریایی آمریکا این موشک‌ها و پهپادها را رهگیری کرد.

این رسانه‌ها در ادامه بیان کردند: پیوستن یمن به نبرد بدین معنی است که ما با مرحله‌ای جدید و خطرناک روبرو هستیم و جبهه‌ای جدید علیه اسراییل گشوده شده است.

چند روز پیش برخی رسانه‌های عبری زبان اعلام کرده بودند که نیروهای یمنی با موشک رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده‌اند و به سمت فلسطین اشغالی موشک شلیک کرده‌اند. در این ارتباط گفته شده بود که جنبش انصارالله یمن با موشک اراضی اشغالی را هدف قرار داده، اما نیروهای آمریکایی این موشک‌ها را پیش از رسیدن به مقصد رهگیری کرده‌اند.

برآوردهای نهادهای امنیتی صهیونیستی حاکی از آن است که موشک‌های شلیک شده از سمت یمن، رژیم صهیونیستی را هدف گرفته بوده و یک ناو جنگی آمریکایی این موشک‌ها را منهدم کرده است. شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی با اعلام این خبر اعلام کرده بود که موشک‌های شلیک شده از سمت یمن، جنوب اراضی اشغالی را هدف گرفته بوده است.

وزارت دفاع آمریکا نیز اعلام کرد که ناوشکن یو اس اس کارنی سه موشک شلیک‌شده از یمن و چند پهپاد را ساقط کرده است. وزارت دفاع آمریکا تاکید کرده بود که جنبش انصارالله یمن این موشک‌ها را شلیک کرده است و نظامیان آمریکایی اقدامات لازم را برای حمایت از نیروهای این کشور انجام خواهند داد.

منبع: مـهر