امید عالیشاه کاپیتان اول پرسپولیس در مصاف آسیایی با الدحیل ستاره تیمش بود و تک گل سه امتیازی سرخ‌ها را  به ثمر رساند. عالیشاه در مصاف با گل گهر هم در ترکیب اصلی بود و در وقت‌های تلف شده از زمین بیرون رفت، اما قبل از دیدار با پیکان مصدوم شد و این بازی را از دست داد. […]

- چالش بزرگ گل‌محمدی برای ترکیب پرسپولیس/ کاپیتان برمی‌گردد؟

 امید عالیشاه کاپیتان اول پرسپولیس در مصاف آسیایی با الدحیل ستاره تیمش بود و تک گل سه امتیازی سرخ‌ها را  به ثمر رساند. عالیشاه در مصاف با گل گهر هم در ترکیب اصلی بود و در وقت‌های تلف شده از زمین بیرون رفت، اما قبل از دیدار با پیکان مصدوم شد و این بازی را از دست داد. عالیشاه برای دیدار مقابل استقلال تاجیکستان آماده شد و در لیست تیمش قرار گرفت، اما در لحظات پایانی به زمین رفت که البته در همان دقایق کوتاه نیز یک موقعیت گلزنی داشت.

حالا به نظر می‌رسد عالیشاه برای بازگشت به ترکیب اصلی آماده است اما چالش بزرگی برای یحیی گل محمدی پیش آمده که از کاپیتان تیمش در کدام پست استفاده کند.

عالیشاه بهترین نمایش این فصل خود مقابل الدحیل را در جناح چپ خط میانی ارائه داد؛ جایی که با بازگشت مهدی ترابی به ترکیب متعلق به اوست و بعید به نظر می‌رسد در صورت آماده بودن شماره ۹، یحیی حتی عالیشاه آماده را به او ترجیح دهد. در چنین حالتی پست دیگری که عالیشاه می‌تواند در آن به میدان برود پست مهاجم سایه است که در دو بازی اخیر به محمد عمری رسیده و او هم مقابل پیکان هم در دیدار با استقلال تاجیکستان فوق‌العاده کار کرده است.

با چنین شرایطی مشخص نیست یحیی گل‌محمدی در بازی عصر یکشنبه مقابل ملوان اصلا به کاپیتان تیمش میدان بدهد یا نه و شاید باز هم عالیشاه کار را از روی نیمکت شروع کند.

منبع: خبـر ورزشی