تینا مزدکی_اپل به دنبال بازنگری کامل سری AirPods خود است. AirPods و AirPods Max اصلاح‌شده در سال ۲۰۲۴ عرضه می‌شوند و مدل Pro در سال ۲۰۲۵ شاهد تغییراتی خواهد بود. تغییرات گفته شده شامل تغییراتی در طراحی، جعبه شارژ و کیفیت صدا است. گفته می‌شود که اپل قصد دارد دو ایرپاد نسل چهارم را عرضه […]

تینا مزدکی_اپل به دنبال بازنگری کامل سری AirPods خود است. AirPods و AirPods Max اصلاح‌شده در سال ۲۰۲۴ عرضه می‌شوند و مدل Pro در سال ۲۰۲۵ شاهد تغییراتی خواهد بود. تغییرات گفته شده شامل تغییراتی در طراحی، جعبه شارژ و کیفیت صدا است.

گفته می‌شود که اپل قصد دارد دو ایرپاد نسل چهارم را عرضه کند که جایگزین نسل دوم و سوم خواهند شد. مدل‌های جدید دارای تناسب بهبود یافته و ساقه‌های کوتاه‌تر خواهند بود و نوعی ترکیبی بین نسل سوم و مدل‌های پرو خواهند بود. مدل رده بالاتر نسل چهارم تا حدودی شبیه به مدل فعلی پرو خواهد بود، دارای ANC اسپورت و یک جعبه شارژ با بلندگوهای Find My Alerts.

محصولات جدیدی که اپل در سال ۲۰۲۴ به بازار می‌دهد

ظاهرا ایرپادهای نسل سوم ۲۰۲۱ چندان فروش خوبی نداشتند و تا حدی بین ایرپادهای نسل دوم مقرون به صرفه‌تر یا ایرپاد پرو که ما واقعاً دوست داشتیم از آنها استفاده کنیم، ناخوشایند واقع شد. در نتیجه، مصرف کنندگان یا به سراغ نسل دوم رفتند یا از آنجایی که دارای ANC بود، ایرپاد Pro را انتخاب کردند.

اپل اخیراً به عنوان بخشی از انطباق با قوانین اتحادیه اروپا، پورت لایتنینگ را از دستگاه‌های خود حذف کرده است. مدل‌های جدید ایرپاد، از جمله AirPods Max، با استفاده از پورت‌های USB-C مشابه عرضه خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

به نظر می‌رسد هدفون‌های AirPods Max تغییرات زیادی را به جز انواع رنگ‌های جدید مشاهده نخواهند کرد و مدل Pro در سال ۲۰۲۵ شاهد تغییراتی در طراحی و تراشه خواهد بود.

منبع: gizmodo

۵۸۳۲۳

منبع: خبـرآنلاین