انواع مایع ریز اتوماتیک برقی
انواع مایع ریز اتوماتیک برقی

زیرنویس پلاس: اگر رعایت بهداشت فردی و شستشوی تمیز دست‌ها به درستی انجام نپذیرد می‌تواند سلامتی شما را به خطر بیندازد. یکی از اصلی‌ترین عضوهای بدن ما که به طور مداوم با محیط اطراف ماسر و کار دارد دست‌ها هستند. اکثر میکروب‌ها در کف دست‌ها جمع می‌شود و منبع بزرگی برای گسترش میکروب و باکتری […]

زیرنویس پلاس: اگر رعایت بهداشت فردی و شستشوی تمیز دست‌ها به درستی انجام نپذیرد می‌تواند سلامتی شما را به خطر بیندازد. یکی از اصلی‌ترین عضوهای بدن ما که به طور مداوم با محیط اطراف ماسر و کار دارد دست‌ها هستند.

اکثر میکروب‌ها در کف دست‌ها جمع می‌شود و منبع بزرگی برای گسترش میکروب و باکتری خواهد بود. به همین جهت شستشوی دست از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده است و پزشکان مدام به انجام اصرار می‌ورزند.

مایع ریز یا صابون ریز اتوماتیک با قابلیت ریختن مایع به صورت اتوماتیک از انتشار آلودگی و میکروب جلو گیری می کند .در این بخش شما مایع ریز و صابون ریز های اتوماتیک متنوعی را برای انتخاب بهتر و کارآمدتر مشاهده می کنید.

این محصولات در شکل ها ، رنگهای مختلف و قدرت های متفاوت ،تنوع انتخاب را زیاد کرده است .مایع ریز یا صابون ریز اتوماتیک با ریختن مایع به صورت اتوماتیک از تماس دست جلو گیری میکند.

بدون دخالت دست می تواند به راحتی آن را مورد استفاده قرار داد و دیگر دست آلوده با آن تماس پیدا نمی کند و بیماری انتقال پیدا نکرده این دستگاه بسیار کار را آسان می کند.

انواع مایع ریز اتوماتیک برقی

مایع ریز اتوماتیک

صابون ریز ها یکی از ابزارهای کاربردی و ضروری در جهت حفظ بهداشت عمومی میباشند.فروشگاه اینترنتی آذین صنعت به عنوان یکی از بهترین عرضه کننده گان صابون ریز شما را به بازدید از طیف وسیع و گسترده محصولات خود در این زمینه از قبیل صابون ریز چشمی، جا مایع صابون ریز اتوماتیک، صابون ریز برقی و صابون ریز دستی از برندهای معتبی همچون جانسون، رنا, Reena، AEG ، سینبو و Soap Magic دعوت میکند.

جا مایع دستشویی اتوماتیک دیواری از چند سنسور، یک یا چند بخش مخزن، بردهای مختلف و موتور تشکیل شده است. این نوع جا مایع دستشویی چشمی یک سنسور چشم الکترونیکی دارد که در آن رادار ساده به کار رفته است. این امواج گیرنده و فرستنده امواج مایکرویو فراصوتی را داراست که به کمک آن قسمت فرستنده به طور به صورت پیوسته امواجی را تولید و ارسال خواهد کرد.

این گونه امواج فراصوتی به اجسام یا اشیاء مختلف برخورد خواهد کرد و در نهایت بازتاب آن توسط دستگاه جذب می‌شود. به این صورت که شما با نزدیک بردن دست به برد مخزن مایع به آن دستور می‌دهید که به طور اتومات مقدار معینی مایع دستشویی را پمپاژ کند.

پمپاژ کردن مایع دستشویی یا با استفاده از نیروی برق و یا با استفاده از باتری امکان پذیر خواهد بود.

در بعضی از مدل‌های مخزن مایع دستشویی اتوماتیک یک پیچ برای تنظیم در دستگاه وجود دارد که میزان پمپاژ مایع دستشویی را طوری تنظیم می‌کند تا خروج مایع به اندازه یک یا دو سی‌سی صورت بگیرد. همچنین امکان این کار وجود خواهد داشت که دوبار پشت سر هم یا یکبار پمپاژ مایع دستشویی امکان پذیر باشد.

انواع مایع ریز اتوماتیک برقی

در مدل‌های دیگر این پیچ طوری تنظیم یافته است که علاوه بر میزان تعیین کردن پمپاژ مایع دستشویی، سنسور مجدد حضور دست افراد را فعال می‌کند تا بتواند دستور دهد که شخص دستش را دوباره زیر مخزن مایع دستشویی اتوماتیک قرار دهد.

استفاده از مایع ریز اتوماتیک مناسب می‌تواند در صرفه جویی و مصرف بهینه‌ی مایع صابونی به شما کمک شایانی کند. جا مایع فوم ساز اتوماتیک با دارا بودن ویژگی‌های ممتاز و درخشان و از همه مهم‌تر جلوگیری از انتشار آلودگی، شما را از داشتن هر نوع جای مایع دستشویی دیگری بی‌نیاز کرده است. این نوع مخزن‌ها مدل و جنس‌های مختلفی دارند که هر کدام مناسب محیط‌هایی خاص هستند.

خرید مایع ریز اتوماتیک

در دوره‌های ابتدایی تولید دستگاه‌های مایع‌ریز ما بیشتر شاهد مدل‌های دستی این دستگاه‌ها بودیم اما در حال حاضر مایع ریز رینا به صورت اتوماتیک عمل می‌کند و یکی از جدیدترین مدل‌های این دستگاه‌های پرکاربرد و مفید حاضر در بازار به حساب می‌آید.

همان‌طور که از نام این دستگاه‌ها مشخص است، مایع ریز اتوماتیک با حرکت دست و براساس سنسورهای حرکتی عمل می‌کند.

انواع مایع ریز اتوماتیک برقی

بنابراین با انتخاب، خرید و نصب این مدل از دستگاه‌های مایع ریز Reena بدون‌شک از نظر بهداشتی به سطح بالاتری دست پیدا می‌کنید زیرا باکتری‌ها و ویروس‌ها از طریق این مدل دستگاه‌ها قابل انتقال نخواهند بود. اتوماتیک بودن این دستگاه‌های مایع‌ریز مانع هرگونه برخورد دست با دستگاه می‌شود.

این صابون ریز بدون دخالت دست می تواند به راحتی آن را مورد استفاده قرار داد و دیگر دست آلوده با آن تماس پیدا نمی کند و بیماری انتقال پیدا نکرده این دستگاه بسیار کار را آسان می کند و چون مواد فشرده تری از آن خارج شد بهتر و بیشتر دست ها را تمیز کرده

در هنگام انتخاب حتما به ظرفیت محیطی که می خواهید برای آن مایع ریز تهیه کنید دقت نمایید چون اگر محیط بزرگ و مایع ریز با منبع کوچکتری باشد تعداد افراد استفاده کننده زیاد است و به همین صورت ممکن است کارای دستگاه پایین باشد و برعکس اگر محیز کوچک و دستگاه بزرگ باشد ممکن است زمان زیادی از دستگاه استفاده نشود که با هم از لحاظ صرفه اقتصادی درست نیست.

انواع مایع ریز اتوماتیک برقی

هرگز مایع را با مواد رقیق کننده مخلوط نکنید و در دستگاه بریزید اگر در بعضی مکانها دقت کرده باشید دیدی که از مایع ریز مایع به صورت بدون این که دستی زیر آن باشد ریخته میشود این دو دلیل دارد یکی ریختن مواد رقیق کننده است که با عث مشود مایع از اون غلظت اولیه اش کم شود و به صورت مداوم از مایع ریز خارج شود و دوم انعکاس نور یا نصب نزدیک به سطح است که هر دو این ها باعث شد چشمی دستگاه با بودن دست اشتباه بگیرد و عمل کند که باعث خرابی دستگاه می شود

مایع ریز اتوماتیک شارژی

صابون ریزهای به دو دسته کلی دستی و اتوماتیک تقسیم میشود.

مایع ریز دستی از طریق فشار دست بر روی شستی مقداری مایع را بر روی دست منتقل می کند

مایع ریز های اتوماتیک دارای سنسور چشمی میباشند که با نزدیک کردن دست به فاصله ۵ سانتیمتری مقدار مشخصی (در برخی مدلها قابل تنظیم) را بر روی دست میریزد.

صابون ریز اتوماتیک دسته ی جدیدی از صابون ریز دستشویی می باشد که بدون دخالت دست و نیاز به فشردن دکمه یا اهرمی مابع کف دست می ریزد.

صابون ریز اتوماتیک معمولا با شارژر مخصوصی شارژ می شود. التبه برخی از مدل های صابون ریز اتوماتیک وجود دارد که انرزی مورد نیاز خود را با استفاده از باتری تامین می کند.

صابون ریز اتوماتیک مجهز به سنسور و سیستم هوشمند می باشد که تنها با قرار گرفتن دست در زیر خروجی صابون ریز اتوماتیک مایع دسشتویی را در کف دست ما می ریزد. اغلب صابون ریز اتوماتیک طول عمر و کیفیت بیشتری نسبت به سایر اقسام صابون ریز ها دارند.

صابون ریز اتوماتیک بیشتر توسط محیط های پزشکی و بهداشتی مانند آزمایشگاه ها و کلینیک ها مورد استقبال و مصرف قرار گرفته است. البته بسیاری از مردم برای مصارف شخصی و خانه های خود نیز از صابون ریز اتوماتیک استفاده می کنند.

انواع مایع ریز اتوماتیک برقی

از صابون ریز اتوماتیک هم در سرویس های بهداشتی و هم در آشپزخانه ها استفاده می شود. استفاده از صابون ریز اتوماتیک انتخابی موثر و بهداشتی می باشد. برای خرید صابون ریز اتوماتیک کافی است به فروشگاه ها و سایت های فروش صابون ریز اتوماتیک رجوع کنید.

به شما توصیه می کنیم که حتما از سایت های مختلفی دیدن کنید و انواع صابون ریز های اتوماتیک را از نظر کیفیت و قیمت بررسی کنید.

با منسوخ شدن استفاده از صابون های سنتی در سرویس های بهداشتی و آشپزخانه ها، مایع دستشویی و ظرفشویی متداول شد. استفاد از مایع دستشویی و ظرفشویی متداولتر از صابونهای جامد سنتی است.

اما تنها موضوع، نیاز به مخزنی است که جهت نگهداری این مایعات مورد استفاده قرار گرفته و در عین حال ملاحظات بهداشتی را به ویژه در اماکن عمومی رعایت نماید.

جا مایع دستشویی چشمی، از طریق قرار دادن دست مقابل حسگر، امکان خروج مایع دستشویی را از نازل فراهم ساخته و با حذف تماس فیزیکی، سبب افزایش بهداشت فردی و عمومی می شود.

۱. همانطور که می‌دانید جا مایع صابون اتوماتیک با باطری کار می‌کند. شما باید بهترین جنس از باطری را برای آن در نظر بگیرید و از به استفاده باتری‌های ضعیف خودداری کنید. باتری ضعیف می‌تواند به سنسور دستگاه آسیب بزند.پیشنهاد میکنیم باطری از نوع آلکالاین با برند مورد نظر خودتون انتخاب کنید.

۲. اگر احساس می‌کنید که به مدت طولانی برای مثال از دو هفته تا چندین ماه از این گونه دستگاه استفاده‌ای نمی‌کنید مخزن آن را خالی کنید. مخزن این نوع جا مایع ظرفشویی اتوماتیک اگر به مدت طولانی در معرض مایع دستشویی قرار بگیرد پس از مدتی پمپ آن دچار مشکل خواهد شد.(مایع داخل آن خشک می شود)

۳. سعی کنید از مایع دستشویی ژل مانند استفاده نکنید ممکن است در حین استفاده باعث شود پمپ دستگاه گیر کند و اصلاحا گیرپاژ کند.

انواع مایع ریز اتوماتیک برقی

مایع ریز اتوماتیک ارزان

قیمت جا مایع چشمی در مقایسه با سایر جا مایعی های غیر هوشمند تفاوت چشم گیر و گاه ده برابری دارد.

برای اطلاع و مقایسه قیمت جا مایع های چشمی بهتر است سایت های فروشگاهی مختلفی را بررسی کنید. با این کار هم به مناسب ترین قیمت جا مایع چشمی خواهید رسید و هم اگر مدل و برند خاصی مد نظرتان نیست با این جستجو و بررسی می توانید بهترین جا مایع چشمی مطابق با مصرف و نیاز خود را پیدا کنید.

قیمت جا مایع چشمی بستگی به گنجایش، جنس و متریال به کار رفته در ساخت جا مایع چشمی و روش دریافت انرژی اش دارد.

مسلم است که قیمت جا مایع چشمی که فلز است و با استفاده از شارژر و اتصال به پریز برق انرژی مورد نیازش را دریافت می کند از قیمت جا مایع چشمی که با باتری کار می کند و جنسش پلاستیکی است ، بیشتر خواهد بود.

باید قبول کنیم که قیمت جا مایع چشمی با توجه به کیفیت و کارای که دارد بسیار مناسب است. زیرا که شما با پرداخت مبلغ مشخصی برای خرید جا مایع چشمی در هزینه های احتمالی شکستن پدال و اهرم جا مایع های ساده صرفه جویی خواهید کرد.

با پیشرفت تکنولوژی و صنعت فناوری ها و شرکت های تولید کننده روز به روز در صدد ایجاد سهولت در زندگی و انجام کار های روتین روزانه بر آمده اند و گاه بسیاری از این پیشرفت ها و هوشمند سازی ها به رعایت بیشتر بهداشت های فردی و عمومی منجر شده اند.

جا مایع دستشویی اتوماتیک هم حاصل این انقلاب بزرگ هوشمند سازی محصولات مصرفه در زندگی روز مره ما است.

انواع مایع ریز اتوماتیک برقی

جا مایع اتوماتیک دسته ی جدیدی از جا مایع دستشویی می باشد که بدون دخالت دست و نیاز به فشردن دکمه یا اهرمی مابع کف دست می ریزد.

جا مایعی دسشویی اتوماتیک معمولا با شارژر مخصوصی شارژ می شود. التبه برخی از مدل های جا مابع دسشویی اتوماتیک وجود دارد که انرزی مورد نیاز خود را با استفاده از باتری تامین می کند.

جا مایع دستشویی اتوماتیک مجهز به سنسور و سیستم هوشمند می باشد که تنها با قرار گرفتن دست در زیر خروجی جا مایعی دستشویی اتوماتیک مایع دسشتویی را در کف دست ما می ریزد. اغلب جا مایع دسشویی اتوماتیک طول عمر و کیفیت بیشتری نسبت به سایر اقسام جا مایع دسشویی دارند.