به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، «علیرضا بخت» بعد از کسب مدال نقره مسابقات پاراتکواندو بازی‌های پاراآسیایی هانگژو، اظهار داشت: از سد ازبکستان و چین میزبان گذشتم و فینالیست شدم. در فینال متاسفانه بازی را از دست دادم و به مدال نقره رسیدم. سطح مسابقات بالا بود و متاسفانه اتفاقاتی افتاد و نتوانستم به مدال […]

بخت: اشتباهات داوری خیلی به ضرر ایرانی‌ها بود/ سعی می‌کنم در پارالمپیک طلا بگیرم
به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، «علیرضا بخت» بعد از کسب مدال نقره مسابقات پاراتکواندو بازی‌های پاراآسیایی هانگژو، اظهار داشت: از سد ازبکستان و چین میزبان گذشتم و فینالیست شدم. در فینال متاسفانه بازی را از دست دادم و به مدال نقره رسیدم. سطح مسابقات بالا بود و متاسفانه اتفاقاتی افتاد و نتوانستم به مدال طلا برسم. منظورم داوری مسابقه بود، اما نمی‌خواستم به آن اشاره کنم.

ملی‌پوش پاراتکواندو درباره کسب مدال توسط همه ملی‌پوشان ایران گفت: همه ملی‌پوشان شرایط خوبی دارند، جزو بهترین‌های دنیا هستند و شانس کسب مدال طلا بودند. آن‌ها مدال گرفتند، اما برخی ملی‌پوشان می‌توانستند مدال‌های بهتری کسب کنند.

او درباره هدفش برای بازی‌های پارالمپیک گفت: تلاش خود را برای پارالمپیک می‌کنم و سعی می‌کنم با قدرت در آن حاضر شوم و مدال طلا بگیرم.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا