به گزارش زیرنویس از اصفهان؛ در گردهمایی کارشناسان روابط عمومی نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان اصفهان که در سالن شهرک شهید محمد منتظری برگزارشد، معاون منابع انسانی و توسعه مدیریت و سرپرست روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان در دیدار با نمایندگان روابط عمومی ها، ضمن خوش آمد گویی به مدیران […]

به گزارش زیرنویس از اصفهان؛ در گردهمایی کارشناسان روابط عمومی نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان اصفهان که در سالن شهرک شهید محمد منتظری برگزارشد، معاون منابع انسانی و توسعه مدیریت و سرپرست روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان در دیدار با نمایندگان روابط عمومی ها، ضمن خوش آمد گویی به مدیران آموزش و پرورش استان گفت: هدف روابط عمومی این هلدینگ از میزبانی برنامه های مختلف دستگاه های اجرایی، ایجاد تعامل وهم افزایی با سایر ارگان های استان است.

سرپرست روابط عمومی پتروپالایش اصفهانمحمد ده بیدیان، با اشاره به جایگاه خطیر روابط‌عمومی و مسئولیت‌ آنها در انعکاس صحیح اخبار به مردم افزود: روابط‌عمومی‌ها در ارتباط با روشنی، انعکاس حقیقت، راستگویی و مشخص کردن صحت و سقم رخدادهای جامعه فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه روابط‌عمومی‌ با همه سختی‌ها، فراز و نشیب‌ها و کمی و کاستی‌ها در این عرصه مشغول فعالیت هستند، عنوان کرد: جایگاه روابط‌عمومی در دنیا با توجه به نقش کنونی آنها و بر اساس پیشرفت‌ها در عرصه ارتباطات متحول شده است، روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس عملکرد و از سویی ایجاد نشاط در جامعه عهده‌دار هستند.

وی تاکید کرد: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین، روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی دارند.

شهرک شهید محمد منتظریوی ادامه داد: روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان در راستای ارتباط هرچه بیشتر با صنعت، از برنامه اردوی راهیان پیشرفت آموزش و پرورش که دانش آموزان با دستاوردهای این صنعت آشنا می شوند آمادگی دارد ، همچنین در راستای برقراری با دیگر دستگاه های اجرایی اعلام آمادگی جهت میزبانی رویداد های مهم را دارد؛ همانطور که از ابتدای کار دولت سیزدهم تاکنون ارتباطات خوبی از سوی هلدینگ پتروپالایش اصفهان با دستگاه های اجرایی، نهادها، بخش خصوصی و دیگر صنایع در راستای هم افزایی برقرار شده است .

در گردهمایی کارشناسان روابط عمومی نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان اصفهان که با حضور رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، مدیرکل و معاونان آموزش و پرورش اصفهان در شهرک شهید منتظری برگزار شد، تعداد ۶۶ نفر از کارشناسان روابط عمومی نیز حاضر بودند و در ادامه مراسم، شرکت کنندگان از دستاوردهای پتروپالایش اصفهان بازدید کردند .

بازدید آموزش و پرورشسخنرانی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، سخنرانی مدیرکل آموزش و پرورش استان، بازدید از مجتمع پتروپالایش اصفهان، آشنایی با دستاوردهای این مجموعه و برگزاری کلاس جنگ روایت‌ها از جمله برنامه‌های مختلف این گردهمایی یک‌روزه بود.

هدف از این گردهمایی «تبیین استراتژی‌های رسانه‌ای آموزش و پرورش استان اصفهان، ساماندهی اخبار منتشر شده و بررسی چالش‌های نواحی و مناطق استان در حوزه روابط عمومی» عنوان شد.

بازدید مدارس شهرک منتظریدر این آیین، محمد رضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش از مدارس هوشمند شهرک محمد منتظری نیز بازدید کرد.

مدعوین همچنین با حضور در یادمان شهدای پالایشگاه با آرمان های شهدا و انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند و از واحدهای بهره‌برداری شده پالایشگاه بازدید کردند.

بهمن راعی/اصفهان

منبع خبر: رکنـا