به گزارش زیرنویس به نقل از المیادین، پایگاه نظامیان اشغالگر آمریکایی در منطقه الشدادی واقع در دیرالزور سوریه، هدف حمله موشکی قرار گرفت. المیادین به نقل از منابع آگاه اعلام کرد که مقاوت اسلامی عراق این حمله موشکی را به انجام رسانده و پایگاه نظامی آمریکا در منطقه الشدادی را با موشک هدف قرار داده […]

به گزارش زیرنویس به نقل از المیادین، پایگاه نظامیان اشغالگر آمریکایی در منطقه الشدادی واقع در دیرالزور سوریه، هدف حمله موشکی قرار گرفت.

المیادین به نقل از منابع آگاه اعلام کرد که مقاوت اسلامی عراق این حمله موشکی را به انجام رسانده و پایگاه نظامی آمریکا در منطقه الشدادی را با موشک هدف قرار داده است.

هنوز بیانیه‌ای رسمی در این رابطه از سوی مقاومت اسلامی عراق صادر نشده و آماری از تلفات احتمالی نظامیان آمریکایی نیز منتشر نشده است.

شب گذشته نیز مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که فرودگاه ابوحجر – خراب الجیر واقع در شمال‌شرق سوریه را موشک‌باران کرده است.

لازم به ذکر است که از چند روز پیش گروه‌های مقاومت عراقی در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، بمباران مناطق مسکونی و کشتار غیرنظامیان فلسطینی و در حمایت از مقاومت فلسطین، برای مقابله با صهیونیست‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند. طی چند روز اخیر مقاومت اسلامی عراق بارها مواضع نیروهای تروریست آمریکایی در پایگاه الحریر در شمال عراق و پایگاه عین الاسد در غرب این کشور را هدف حملات پهپادی و راکتی قرار داده است.

مقاومت عراق همچنین از چند روز پیش پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی را در سوریه نیز هدف قرار می‌دهد. پایگاه التنف در شرق سوریه و پایگاه آمریکایی در میدان گازی کونیکو در شمال شرق سوریه از جمله مقرهایی است که طی این روزها از سوی مقاومت عراق هدف حمله پهپادی یا راکتی قرار گرفته است.

منبع: مـهر