به گزارش زیرنویس، رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که گردان‌های قسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) دقایقی پیش بار دیگر شهر تل‌آویو، مرکز اسرائیل را با حملات موشکی گسترده هدف قرار داده است. شبکه ۱۱ رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که حرکت هواپیماها در فرودگاه بن گورین در تل‌آویو پس از اصابت دو موشک […]

به گزارش زیرنویس، رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که گردان‌های قسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) دقایقی پیش بار دیگر شهر تل‌آویو، مرکز اسرائیل را با حملات موشکی گسترده هدف قرار داده است.

شبکه ۱۱ رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که حرکت هواپیماها در فرودگاه بن گورین در تل‌آویو پس از اصابت دو موشک به منطقه ایهود در اطراف آن متوقف شده است.

ساعاتی پیش نیز گردان‌های قسام اعلام کردند که در واکنش به جنایات ارتش رژیم صهیونیستی در حق غیرنظامیان فلسطینی، تل‌آویو را موشک‌باران کرده‌اند. منابع عبری زبان گزارش دادند که آژیر هشدار در تل‌آویو، گوش دان و شفیلا به صدا درآمده است.

خبرنگار الجزیره نیز از به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در شهرک صهیونیستی کیسوفیم خبر داد. رادیو ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که ۵ موشک از غزه به سوی تل‌آویو شلیک شده است که سامانه گنبد آهنین توانسته ۲ فروند از این موشک‌ها رهگیری کند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز ادعا کرد که ۵ موشکِ پرتاب‌شده از غزه به سوی منطقه اشغالی گوش دان در تل‌آویو توسط سامانه پدافندی گنبد آهنین رهگیری شده است.

صبح امروز نیز گردان‌های قسام اعلام کردند که یکی از بالگردهای ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده‌اند. قسام تاکید کرد که این بالگرد در شرق البریج و با استفاده از موشک «سام ۷» هدف گرفته شده و مبارزان مقاومت از اصابت این موشک به بالگرد صهیونیستی اطمینان دارند.

رسانه‌های عبری زبان نیز شلیک پرتعداد موشک از غزه به سوی بالگردهای ارتش رژیم صهیونیستی بر فراز خان یونس را تأیید کردند.

منبع: مـهر