گل‌گهر سیرجان- هوادار؛ شام آخر فکری سرو می‌شود/ صنعت نفت- استقلال خوزستان؛ دربی ته‌جدولی‌های جنوب در آبادان
گل‌گهر سیرجان- هوادار؛ شام آخر فکری سرو می‌شود/ صنعت نفت- استقلال خوزستان؛ دربی ته‌جدولی‌های جنوب در آبادان

در ادامه بازی‌های هفته هشتم لیگ بیست وسوم فوتبال، ۳ دیدار روز شنبه پیگیری می‌شود و  دیدار‌های ۳ نماینده کشورمان در آسیا برابر حریفان خود در لیگ برتر هم روز یکشنبه برگزار خواهند شد. گل گهر سیرجان- هوادار / روز شنبه ساعت ۱۷:۳۰ طی توافقات صورت گرفته، بازی تیم فوتبال گل گهر سیرجان با تیم […]

- گل‌گهر سیرجان- هوادار؛ شام آخر فکری سرو می‌شود/ صنعت نفت- استقلال خوزستان؛ دربی ته‌جدولی‌های جنوب در آبادان

در ادامه بازی‌های هفته هشتم لیگ بیست وسوم فوتبال، ۳ دیدار روز شنبه پیگیری می‌شود و  دیدار‌های ۳ نماینده کشورمان در آسیا برابر حریفان خود در لیگ برتر هم روز یکشنبه برگزار خواهند شد.

گل گهر سیرجان- هوادار / روز شنبه ساعت ۱۷:۳۰

طی توافقات صورت گرفته، بازی تیم فوتبال گل گهر سیرجان با تیم سپاهان به تعویق افتاد و این تیم بعد از چند هفته استراحت به مصاف تیم هوادار در ورزشگاه خانگی اش می‌رود.

تیم گل گهر با ۲ بازی کمتر از بقیه تیم‌ها و کسب ۸ امتیاز در رتبه هشتم جدول رده بندی قرار دارد. این تیم می‌خواهد با حمایت هواداران خود از سد تیم هوادار عبور کند تا وضعیت خود را در جدول رده بندی بهبود ببخشد.

در آن طرف، تیم فوتبال هوادار هفته گذشته برد برابر تیم استقلال را با باخت عوض کرد و با ۵ امتیاز در جایگاه سیزدهم قرار گرفت.

شاگردان محمود فکری نتایج خوبی در لیگ برتر فوتبال نگرفتند و در باخت برابر حریفان خود هت تریک کردند. آن‌ها می‌خواهند نوار باخت‌های متوالی خود را بشکنند و دومین برد خود را به دست آورند، اما کار سختی در سیرجان دارند.

محمود فکری به خوبی می‌داند که جایگاهش در تیم هوادار لرزان است و باید تدابیری در نظر بگیرد که تیمش از بحران خارج شود وگرنه به درب خروج نزدیک می‌شود. البته مدیران باشگاه هوادار همچنان از فکری حمایت می‌کنند و باید دید چه زمانی کاسه صبرشان لبریز می‌شود.

پیکان- مس رفسنجان/ روز شنبه ساعت ۱۸

تیم فوتبال پیکان هفته گذشته برابر تیم پرسپولیس شکست خورد و با ۶ امتیاز در جایگاه دهم جدول رده بندی قرار گرفت.

خودروسازان قصد دارند ۳ امتیاز بازی خانگی خود را برابر تیم مس رفسنجان کسب کنند تا باخت هفته قبل را جبران کنند و وضعیت خود را در جدول رده بندی بهبود ببخشند.

در آن طرف، تیم مس رفسنجان هفته گذشته توانست برابر تیم ذوب آهن به برتری برسد و با ۸ امتیاز در جایگاه نهم جدول رده بندی قرار بگیرد.

شاگردان الهامی می‌خواهند دست پر به شهر خود بازگردند تا وضعیت خود را در جدول رده بندی ارتقا بدهند.

صنعت نفت آبادان- استقلال خوزستان/ روز شنبه ساعت ۱۹:۳۰

دربی جنوب میان تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان روز شنبه برگزار می‌شود.

۲ تیم جنوبی در شرایطی به مصاف یکدیگر می‌روند که وضعیت خوبی در جدول رده بندی ندارند و تیم صنعت نفت با ۵ امتیاز در جایگاه چهاردهم جدول رده بندی قرار دارد و تیم استقلال خوزستان هم با یک امتیاز در قعر جدول ایستاده است.

تیم صنعت نفت آبادان هفته گذشته برابر تیم ملوان در خانه اش متوقف شد و این تیم می‌خواهد از میزبانی خود در دربی جنوب بهره ببرد و با برد برابر تیم ته جدولی از انتهای جدول فرار کند.  

در آن طرف، تیم ته جدولی استقلال خوزستان تنها تیم بدون برد در جدول رده بندی محسوب می‌شود و تاکنون رنگ برد را ندیده است.

شاگردان سیروس پور موسوی می‌خواهند نوار ناکامی‌های خود را در دربی جنوب قطع کنند و اولین برد در لیگ برتر فوتبال را به دست آورند و دل هواداران خود را شاد کنند.  

باشگاه خبرنگاران