به گزارش زیرنویس؛ معاون وزیر آموزش و پرورش درباره زمان پرداخت معوقات رتبه بندی فرهنگیان بازنشسته از سوی صندوق بازنشستگی کشوری اطلاع رسانی کرد. فرهادی درباره بازنشستگان فرهنگی که مشمول رتبه‌بندی می‌شوند، گفت: آموزش و پرورش تمام تکالیفش برای فوق‌العاده رتبه‌بندی این افراد را انجام داده است و کسورات را به صندوق بازنشستگی واریز کرده […]

به گزارش زیرنویس؛ معاون وزیر آموزش و پرورش درباره زمان پرداخت معوقات رتبه بندی فرهنگیان بازنشسته از سوی صندوق بازنشستگی کشوری اطلاع رسانی کرد.

فرهادی درباره بازنشستگان فرهنگی که مشمول رتبه‌بندی می‌شوند، گفت: آموزش و پرورش تمام تکالیفش برای فوق‌العاده رتبه‌بندی این افراد را انجام داده است و کسورات را به صندوق بازنشستگی واریز کرده است؛ صندوق بازنشستگی هم باید بلافاصله احکام آنها را صادر کرده و معوقات شأن را پرداخت کند که فکر کنم در این یک ماه انجام شود.

با این حساب باید تا پایان آبان بازنشستگان فرهنگی منتظر پرداخت معوقات رتبه بندی معلمان باشند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش خبر مهمی درباره معوقات رتبه بندی معلمان بازنشسته و شاغل داد.به گزارش نبض بازار،علی فرهادی درباره واریز معوقات رتبه بندی معلمان شاغل و بازنشسته و همچنین حق التدریس اطلاع رسانی کرد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: مرحله اول سرانه مدارس و همچنین مطالبات رتبه‌بندی معلمان شاغل پرداخت شده است.

موضوع پرداخت مطالبات معلمان و مطالبات مربوط به رتبه بندی فرهنگیان از موضوعات مورد توجه معلمان بوده است.

علی فرهادی معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با یکی از شبکه‌های تلویزیونی از پرداخت حق‌التدریس معوقه معلمان خبر داد.

وی با بیان اینکه مرحله اول سرانه مدارس و همچنین مطالبات رتبه‌بندی معلمان شاغل پرداخت شده است، گفت: فوق‌العاده رتبه‌بندی معلمان بازنشسته هم آبان پرداخت خواهد شد.

فرهادی ادامه داد: در رتبه‌بندی تقریباً هر آنچه از معلمان شاغل شرایط داشتند، به آنها رتبه تعلق گرفت و در احکام‌شان هم اعمال کردیم.

به گزارش زیرنویس، در خبری دیگر بازنشستگانِ آموزش و پرورش نیز درباره وضعیت واریز معوقات فرهنگیان و معلمان بازنشسته اطلاع رسانی کردند.

جمعی از بازنشستگانِ آموزش و پرورش می‌گویند: مهرماه تمام شد و وعده‌ی زیر محقق نشد. در سنواتِ گذشته، پاداش پایان خدمت بازنشستگانِ آموزش و پرورش مهر و شهریورماه پرداخت می‌شد، اما امسال هنوز این اتفاق نیفتاده است.مکتوب نامه

جدول افزایش حقوق بازنشستگان کشوری در سال ۱۴۰۲

از آنجایی که وزیر کار گفته است این هفته درباره افزایش حقوق کارگران اطلاع رسانی خواهد کرد و افزایش حقوق کارگران طبق قانون کار به طور مستقیم بر روی افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی تاثیر دارد باید دید حقوق آبان با تغییری همراه خواهد بود یا خیر؟

جدول تاریخ واریز حقوق آبان بازنشستگان۱۴۰۲

نام حرف تاریخ پرداخت بانک صادرات ۱۴۰۲/۰۸/۲۹

آ – الف ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ ط ۱۴۰۲/۰۷/۳۰

حروف (ب) تا (ش) شعب تا ۲۰۰۰ نفر ۱۴۰۲/۰۸/۲۲ ظ ۱۴۰۲/۰۸/۳۰

حروف (ص) تا (ی) شعب تا ۲۰۰۰ نفر ۱۴۰۲/۰۸/۲۳ خ ۱۴۰۲/۰۸/۳۰

ب ۱۴۰۲/۰۸/۲۴ گ ۱۴۰۲/۰۸/۳۰

پ ۱۴۰۲/۰۸/۲۵ ل ۱۴۰۲/۰۸/۳۰

ت ۱۴۰۲/۰۸/۲۵ و ۱۴۰۲/۰۸/۳۰

حقوق بازنشستگان

ث ۱۴۰۲/۰۸/۲۵ ه ۱۴۰۲/۰۸/۳۰

چ ۱۴۰۲/۰۸/۲۶ غ ۱۴۰۲/۰۸/۳۰

ج ۱۴۰۲/۰۸/۲۶ ی ۱۴۰۲/۰۸/۳۰

ژ ۱۴۰۲/۰۸/۲۶ ذ ۱۴۰۲/۰۸/۳۰

ص ۱۴۰۲/۰۸/۲۶ ک ۱۴۰۲/۰۸/۳۰

ض ۱۴۰۲/۰۸/۲۷ د ۱۴۰۲/۰۸/۳۰

ز ۱۴۰۲/۰۸/۲۸ ش ۱۴۰۲/۰۸/۳۰

ف ۱۴۰۲/۰۸/۲۸ ع ۱۴۰۲/۰۸/۳۰

ح ۱۴۰۲/۰۸/۲۸ ن ۱۴۰۲/۰۸/۳۰

ق ۱۴۰۲/۰۸/۲۹ م ۱۴۰۲/۰۸/۳۰

س ۱۴۰۲/۰۸/۲۹ بنیاد شهید ۱۴۰۲/۰۸/۳۰

ر ۱۴۰۲/۰۸/۲۹ همکاران بازنشسته ۱۴۰۲/۰۸/۳۰

بانک ملی ۱۴۰۲/۰۸/۲۹

بانک ملت ۱۴۰۲/۰۸/۲۹

بانک تجارت ۱۴۰۲/۰۸/۲۹

پست بانک ۱۴۰۲/۰۸/۲۹

بانک سپه ۱۴۰۲/۰۸/۲۹

بانک کشاورزی ۱۴۰۲/۰۸/۲۹

افزایش حقوق بازنشستگان

در این خبر به توضیحاتی درباره یک خبر خیلی خوش از رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره افزایش حقوق بازنشستگان پرداخته شده است.

داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه خبر از توافق مجلس و دولت درباره متناسب سازی حقوق بازنشستگان داد. رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره تصمیمات اخذ شده برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان توضیحاتی ارائه کرد. داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در گفت‌وگویی ، درباره توافق مجلس و دولت برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان، گفت: مذاکرات اولیه در موضوع متناسب‌سازی انجام گرفته و درباره چارچوب‌هایی توافق شده است؛ امیدواریم جزئیات کامل این توافقات را بتوانیم در روزهایی که مجلس در حال رسیدگی به مواد باقی مانده برنامه هفتم است، نهاافزایشیی و تا پایان رسیدگی به برنامه در مجلس موضوع متناسب‌سازی را تعیین تکلیف کنیم. وی ادامه داد: طبیعی است که ما و مجلس تمام تلاش خود را به کار می‌بریم که بتوانیم در ارتباط با معیشت بازنشستگان گشایش‌هایی ایجاد کنیم و این متناسب‌سازی به گونه‌ای باشد که بخشی از مطالبات بازنشستگان تامین شود. رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره روند بررسی برنامه و کارشناسی‌های صورت گرفته در این زمینه، تصریح کرد: درباره برنامه توسعه هم در مرکز پژوهش‌های مجلس و هم توسط نمایندگان محترم کارشناسی‌ صورت گرفته از سوی دیگر بخشی از نظرات نمایندگان در قالب مصوبات کمیسیون تلفیق آماده‌سازی شده و بخش دیگر نیز در زمان رسیدگی به عنوان احکام الحاقی پیشنهاد می‌شود. منظور افزود: در مجموع ما از میزان تعامل و همکاری که نمایندگان داشتند و به تقویت محتوای لایحه کمک کردند و مشارکتی که در تصویب لایحه دولت اتفاق افتاده، قدردان هستیم؛ برنامه هفتم با برنامه ششم بسیار متفاوت است زیرا احکام تحولی مهمی را در برنامه هفتم داریم.