به گزارش زیرنویس، سردار حمید هداوند گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در مناطق غربی شهر کرج ، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستورکار پایگاه دوم پلیس آگاهی استان قرار گرفت . وی اضافه کرد: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی ۲ نفر از متهمان سابقه دار حوزه سرقت خودرو شناسایی شدند […]

به گزارش زیرنویس، سردار حمید هداوند گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در مناطق غربی شهر کرج ، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستورکار پایگاه دوم پلیس آگاهی استان قرار گرفت .

وی اضافه کرد: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی ۲ نفر از متهمان سابقه دار حوزه سرقت خودرو شناسایی شدند و با تحت نظر قرار دادن تحرکات این افراد مشخص شد که متهمان پس از سرقت خودروهای مدل بالا از طریق جابه جا کردن رایانه خودروها و تعریف کد جدید، خودروها را به ۲ مالخر در استان آذربایجان شرقی جهت سندنمره کردن می فرستادند.

هداوند گفت: تیمی از ماموران پلیس البرز با هماهنگی انجام شده به یکی ازشهرستان های استان آذربایجان شرقی اعزام شده و با همکاری پلیس آگاهی این شهرستان موفق به دستگیری ۲ مالخر در این زمینه شدند و در بازرسی از مخفیگاه آن ها هشت دستکاه خودروی سرقتی و چندین لاشه خودرو کشف کردند.

فرمانده انتظامی البرز بیان کرد: پس از انتقال متهمان به استان البرز، سارقان خودرو نیز دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آن ها نیز چند خودرو سرقتی کشف شد.

وی با بیان اینکه ۳۰ نفر مالباخته در خصوص این پروند شناسایی شده، اظهار کرد: ارزش اموال به سرقت رفته توسط این باند توسط پلیس بیش از ۵۰ میلیارد ریال برآورد می شود.

 

منبع خبر: رکنـا