تیراندازی قهرمانی آسیا| ایران در تفنگ بادی هم صاحب سهمیه المپیک نشد
تیراندازی قهرمانی آسیا| ایران در تفنگ بادی هم صاحب سهمیه المپیک نشد

به گزارش زیرنویس، در چهارمین روز از پانزدهمین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا در چانگ‌وون کره‌جنوبی، نمایندگان کشورمان در تفنگ ۱۰ زنان پشت خط آتش ایستادند. در پایان دور مقدماتی فاطمه کرمزاده با ۶۲۸/۷ امتیاز چهاردهم شد، یلدا سلیمانی با ۶۲۷/۱ امتیاز در جایگاه بیستم قرار گرفت و فاطمه امینی و الهه احمدی به ترتیب […]

به گزارش زیرنویس، در چهارمین روز از پانزدهمین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا در چانگ‌وون کره‌جنوبی، نمایندگان کشورمان در تفنگ ۱۰ زنان پشت خط آتش ایستادند.

در پایان دور مقدماتی فاطمه کرمزاده با ۶۲۸/۷ امتیاز چهاردهم شد، یلدا سلیمانی با ۶۲۷/۱ امتیاز در جایگاه بیستم قرار گرفت و فاطمه امینی و الهه احمدی به ترتیب با ۶۲۶/۹ امتیاز و ۶۲۳/۷ امتیاز بیست و سوم و سی و ششم شدند.

در بخش تیمی نیز تیم کشورمان با امتیاز ۱۸۷۷/۷ در رده هفتم ایستاد. برای اساس ملی‌پوشان بدون کسب سهمیه در این ماده به کار خود پایان دادند.

در بخش مردان، در پایان دور مقدماتی مهیار صداقت با ۶۲۷/۶ امتیاز در جایگاه پانزدهم ایستاد، امیرمحمد نکونام با ۶۲۷/۴ امتیاز شانزدهم شد و پوریا نوروزیان با ۶۲۴/۹ امتیاز در رده بیست و پنجم ایستاد.

در بخش تیمی نیز تیم کشورمان در دور مقدماتی با امتیاز ۱۸۷۹/۹ در رده چهارم ایستاد.

مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا تا ۱۰ آبان ماه در چانگ‌وون کره ‌جنوبی ادامه دارد.

 تیراندازی ایران تا کنون توسط هانیه رستمیان در تپانچه ۲۵ متر و شرمینه چهل‌امیرانی در تفنگ ۱۰ متر صاحب سهمیه المپیک شده است.





منبع: فارس