به گزارش خبرنگار اجتماعی زیرنویس، پدر یک دانش آموز که در مدرسه ای غیر دولتی در منطقه ۲ شهر تهران درس می خواند، از حادثه ای که برای فرزندش در مدرسه رخ داده است به زیرنویس خبر داد. مهدی عرب صادق، پدر دانش آموز امیرعلی عرب صادق است که دچار حادثه ای غم انگیز در کلاس […]

به گزارش خبرنگار اجتماعی زیرنویس، پدر یک دانش آموز که در مدرسه ای غیر دولتی در منطقه ۲ شهر تهران درس می خواند، از حادثه ای که برای فرزندش در مدرسه رخ داده است به زیرنویس خبر داد.

مهدی عرب صادق، پدر دانش آموز امیرعلی عرب صادق است که دچار حادثه ای غم انگیز در کلاس درس شده است. او به خبرنگار زیرنویس آنچه برای فرزندش رخ داده است را اینگونه تشریح می کند:  روز سه شنبه ۲۵ مهرماه، بر اثر جا به جایی میز بی دلیل فرزندم در کلاس، معلم به او می گوید که چرا سر فلان میز ننشستی و او هم سریعا وسایلش را بر می دارد تا پشت میزی که معلم می گوید برود. کتاب های فرزندم روی زمین می ریزد و خم می شود تا آنها را از روی زمین بردارد. در این حین چشمش به لبه میز برخورد می کند.

وی می افزاید:  همان روز با تاخیر با ما تماس گرفتند و گفتند که موضوع مهمی نیست و گوشه چشم بچه فقط یک خراش افتاده است. صبح ما بچه را به بیمارستان نور بردیم و آنجا به ما گفتند که یک لایه از قرنیه اش و شبکیه اش زخم شده است. بعد از گذشت چند روز، فرزند من از خواب با این کابوس بیدار می شود که نابینا می شود. 

مهدی عرب صادق می گوید: در این فاصله هم نه مسئولان مدرسه و نه مسئولان آموزش و پرورش هیچ گونه پیگیری نداشتند. حتی من حدود پنج ساعت فقط درگیر این موضوع بودم که معلم جواب تماس من را بدهد تا ببینم آیا به سر فرزندم نیز ضربه ای وارد شده است یا نه؛ تا من او را به یک جراح مغز و اعصاب هم نشان دهم.

او در ادامه تاکید می کند: تا اینکه همان شب بعد از ساعت ها من با معلم صحبت کردم. من با او نه بحثی داشتم و نه گلایه ای کردم فقط موضوع ضربه به سر را مطرح کردم. مدرسه ای گران قیمت که هیچ پاسخگویی مناسبی نداشتند. امیرعلی، نقاشی از حادثه ای که برایش رخ داده است کشیده که نشان از اوضاع روانی ناراحت اوست.

مدرسه

لازم به ذکر است، تاکنون خبرنگار زیرنویس این موضوع را از علی فرهادی، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش، مجتبی هاشمی، مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش، معصومه نجفی پازوکی، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، مسئولان آموزش و پرورش شهر تهران و آموزش و پرورش منطقه ۲ شهر تهران، (علی رغم ارسال نامه رسمی برای مصاحبه در این خصوص و شنیده شدن صدای طرف مقابل) پیگیری کرده که آنها پاسخی ارائه نکرده اند.

منبع خبر: رکنـا