به گزارش زیرنویس، تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان دیروز در اولین دیدار مرحله نهایی انتخابی المپیک به مصاف تیم استرالیا ، تیم چهارم جهان رفت و برابر این تیم مدعی با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد. مریم آزمون ، سرمربی تیم فوتبال زنان کشورمان پس از این دیدار با وجود شکست به تمجید از […]

به گزارش زیرنویس، تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان دیروز در اولین دیدار مرحله نهایی انتخابی المپیک به مصاف تیم استرالیا ، تیم چهارم جهان رفت و برابر این تیم مدعی با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد.

مریم آزمون ، سرمربی تیم فوتبال زنان کشورمان پس از این دیدار با وجود شکست به تمجید از شاگردانش پرداخت و گفت:بازیکنان من از آنها ترسی نداشتند. بازیکنان من با قلبشان بازی کردند، زیرا ما نماینده (میلیون ها) مردم ایران هستیم و نیمی از آنها زن هستند و برای ما دعا می کنند. به همین دلیل فکر می‌کنم بازیکنانم برای بازی مقابل این تیم شجاع بودند.

آزمون افزود:به سرمربی و همچنین استرالیا تبریک می گویم. ما آرزو می‌کنیم که آنها بتوانند جواز حضور در المپیک را کسب کنند و در آنجا نیز یک تورنمنت عالی داشته باشند.

سم کر، کاپیتان تیم فوتبال استرالیا و ستاره فوتبال بانوان جهان، یکی از بازیکنانی بود که آزمون از او پس از بازی ستایش کرد و اظهار داشت:اگر بخواهم با شما صادق باشم، ما این بازیکنان را فقط در تلویزیون دیده‌ایم و می دانیم که آنها بسیار قوی هستند.زمانی که می‌خواستم به بهترین بازیکنان زن فوتبال برای سایت فیفا رای بدهم به من به سم کر رای دادم.من واقعاً او را دوست دارم‌.

وی افزود: به بازیکنانم گفتم که این افتخار شماست که مقابل آنها بازی کنید. لطفا از آنها نترسید و تمام تلاش خود را بکنید.

تیم فوتبال بانوان کشورمان روز یکشنبه در دومین دیدار به مصاف تیم چین تایپه می‌رود.

منبع خبر: رکنـا