روز گذشته بود که باشگاه پرسپولیس با انتشار اطلاعیه‌ای، از شکایت رسمی خود علیه استقلال خبر داد. موج اعتراضات سرخپوشان با انتشار استوری‌های مدیررسانه‌ای و مدیر روابط عمومی این باشگاه آغاز شد و با انتشار اطلاعیه‌ای در کانال رسمی همراه شد. پرسپولیسی‌ها نامه‌ای را به سازمان لیگ ارسال کردند تا به زعم خود، بابت آنچه […]

- واکنش باشگاه استقلال به شکایت پرسپولیس

روز گذشته بود که باشگاه پرسپولیس با انتشار اطلاعیه‌ای، از شکایت رسمی خود علیه استقلال خبر داد. موج اعتراضات سرخپوشان با انتشار استوری‌های مدیررسانه‌ای و مدیر روابط عمومی این باشگاه آغاز شد و با انتشار اطلاعیه‌ای در کانال رسمی همراه شد.

پرسپولیسی‌ها نامه‌ای را به سازمان لیگ ارسال کردند تا به زعم خود، بابت آنچه “تخلفات عدیده باشگاه رقیب” عنوان شده، “از مراجع انضباطی فدراسیون” درخواست کردند تا “به موارد متعددی که باشگاه استقلال سقف قرارداد را زیر پا گذاشته رسیدگی شود”. این موارد اتهامی سرخ‌ها علیه رقیب دیرینه بوده است.

استارت موج اعتراضی پرسپولیس از ثبت قرارداد گوستاوو بلانکو رقم خورد. سرخ‌ها اعتقاد دارند که پیش از این به مهاجم آرژانتینی پیشنهاد بسیار بالایی داده‌اند و عقد قرارداد او با رقمی که استقلال اعلام کرده، منطقی نیست. ضمن اینکه مدیررسانه‌ای پرسپولیس داستان کسر قرارداد مربیان و بازیکنان استقلال را “شوی خنده‌دار” لقب داده و آن را به “مهد کودک” تشبیه کرده بود.

حالا نیز مدیرعامل استقلال درخصوص شکایت باشگاه پرسپولیس گفت: به اطلاع سرمایه‌داران، سهامداران و مالکان واقعی باشگاه استقلال می‌رسانم که ارکان باشگاه ضمن احترام به درخواست‌های مکرر شما جهت پاسخگویی به صحبت و همچنین شکایت مطرح شده در روز گذشته، اعلام می‌کند باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال نیازی برای پاسخگویی در رسانه‌ها نمی‌بیند، چون اگر حرفی هست در مرجع قانونی و به زبان قانون بیان خواهد شد، نه با جنجال‌های رسانه‌ای بیهوده.

منبع: خبـر ورزشی