عنایتی: بابت نتایج تیم امید عذرخواهی می‌کنم
عنایتی: بابت نتایج تیم امید عذرخواهی می‌کنم

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، درمورد حذف تیم ملی امید از رقابت‌های انتخابی المپیک و بازی‌های آسیایی، اظهار داشت: زودتر از این باید به یک برنامه تلویزیونی می‌آمدم اما باید به مقداری از مشکلات شخصی‌ام رسیدگی می‌کردم‌. جو نیز مقداری مناسب نبود تا بتوانیم در فضایی منطقی صحبت کنیم. از جانب خودم بابت اتفاقات تیم […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، درمورد حذف تیم ملی امید از رقابت‌های انتخابی المپیک و بازی‌های آسیایی، اظهار داشت: زودتر از این باید به یک برنامه تلویزیونی می‌آمدم اما باید به مقداری از مشکلات شخصی‌ام رسیدگی می‌کردم‌. جو نیز مقداری مناسب نبود تا بتوانیم در فضایی منطقی صحبت کنیم. از جانب خودم بابت اتفاقات تیم امید عذرخواهی می‌کنم. همه تلاش خود را در ازبکستان و هانگژو انجام دادیم اما در هر ۲ تورنمنت روی خوش فوتبال با ما نبود.  وقتی نیروی جوانی بر عقل و منطق غلبه کند، مسائل غیرقابل پیش‌بینی رخ می‌دهد.

وی افزود: در ازبکستان به خاطر کارت زرد حذف شدیم. در جلسات متعدد درمورد این موضوع با بچه‌ها حرف زدیم اما وقتی نیروی جوانی مقداری بر عقل و منطق  غلبه می‌کند، مسائلی اتفاق می‌افتد که نمی‌توانید آن را پیش‌بینی کنید. 

سرمربی تیم ملی امید اضافه کرد: درمورد هانگژو نیز صحبت می‌کنیم که چه اتفاقاتی افتاد در بازی که ۸۰ درصد مالکیت، نزدیک ۸۰۰_۷۰۰ پاس دادیم، ۲۰ یا ۲۱ موقعیت داشتیم توپ‌های ما تبدیل به گل نشد‌‌. از طرف خودم از جامعه فوتبال و مردم عذرخواهی می‌کنم. ان‌شاءالله با یک انسجام بهتر بتوانیم برای بازی‌های بعدی برنامه‌ریزی خوبی انجام بدهیم و اتقاقات خوبی برای فوتبال ما به ویژه تیم امید بیفتد‌.

ادامه دارد…





منبع: فارس