مسابقات جهانی کاراته| شکست کومیته مردان مقابل آذربایجان با رای داوران!
مسابقات جهانی کاراته| شکست کومیته مردان مقابل آذربایجان با رای داوران!

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، بیست و ششمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان کاراته در حالی به میزبانی شهر بوداپست مجارستان در حال پیگیری است که این رقابت ها تا روز یکشنبه هفتم آبان ماه ادامه خواهد داشت. در ادامه مسابقات کاراته قهرمانی جهان که به میزبانی مجارستان در سالن «پاپ لاسلو» جریان دارد، تیم […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، بیست و ششمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان کاراته در حالی به میزبانی شهر بوداپست مجارستان در حال پیگیری است که این رقابت ها تا روز یکشنبه هفتم آبان ماه ادامه خواهد داشت.

در ادامه مسابقات کاراته قهرمانی جهان که به میزبانی مجارستان در سالن «پاپ لاسلو» جریان دارد، تیم ملی کومیته مردان کشورمان با تصمیم داوران مقابل تیم آذربایجان بازنده اعلام شد و از راهیابی به نیمه نهایی بازماند.

در جریان مسابقات کومیته تیمی، تیم ملی کاراته مردان کشورمان شب گذشته(پنج شنبه) مقابل تیم ملی سوییس با برتری ۳ بر صفر به پیروزی دست یافت.

 امروز (جمعه) تیم ملی کومیته مردان کشورمان در دومین بازی مقابل تیم لیتوانی با نتیجه سه برصفر به برتری دست یافت. پورشیب، آشوری و عسگری سه کاراته کای پیروز تیم کشورمان بودند.

در ادامه این رقابت ها تیم ملی کشورمان با نتیجه ۳ بر یک برابر الجزایر به پیروزی دست یافت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. پورشیب، اباذری و خدابخشی سه کاراته کای تیم ایران بودند و محمود نعمتی هم نتیجه را به رقیب واگذار کرد.

در ادامه این مسابقات نمایندگان کشورمان برابر تیم ملی آذربایجان به میدان رفتند و این دیدار با نتیجه تیمی ۲ بر ۲ تساوی بود، در مبارزه پنجم و دیدار پورشیب با حریف آذری در شرایطی که یک دقیقه و ۱۰ ثانیه به پایان مسابقه زمان باقیمانده و نتیجه یک – یک برابر بود، پورشیب یک امتیاز یوکو از حریف آذربایجانی گرفت. 
در این صحنه ۳ داور به نفع پورشیب رای دادند اما با مصدومیت ورزشکار آذربایجانی و توقف چند دقیقه مبارزه، داوران ذبیح اله پورشیب را هانسوکو (بازنده با رای داور به دلیل ضربه خطا) کردند تا ایران بازنده این مسابقه شود!

در این دیدار عسگری و اباذری رقبای خود را شکست دادند. خدابخشی و گنج زاده باخته و پورشیب که با رای داور باخت.

پس از این اتفاق، تیم ایران به رای داوران اعتراض کرد اما اعتراض مورد قبول واقع نشد و در نهایت تیم آذربایجان با برتری برابر ایران در نیمه نهایی مقابل اردن مبارزه خواهد کرد.

پایان پیام/





منبع: فارس