بازی‌های پاراآسیایی| ضیغمی‌نژاد: برای اولین طلای شنا در پارالمپیک برنامه دارم
بازی‌های پاراآسیایی| ضیغمی‌نژاد: برای اولین طلای شنا در پارالمپیک برنامه دارم

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از چین، سینا ضیغمی‌نژاد پس از پایان رقابت‌هایش در مسابقات پاراشنای بازی‌های پاراآسیایی هانگژو اظهار کرد: امروز روز پایانی مسابقات پاراشنا بود و به خوبی و خوشی تمام شد. توانستم در ۵ ماده شرکت کنم و سه مدال طلا و یک مدال نقره کسب کنم و در ۱۰۰ متر پروانه […]

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از چین، سینا ضیغمی‌نژاد پس از پایان رقابت‌هایش در مسابقات پاراشنای بازی‌های پاراآسیایی هانگژو اظهار کرد: امروز روز پایانی مسابقات پاراشنا بود و به خوبی و خوشی تمام شد. توانستم در ۵ ماده شرکت کنم و سه مدال طلا و یک مدال نقره کسب کنم و در ۱۰۰ متر پروانه نیز چهارم شدم. 

وی افزود: خدا را شکر توانستم در ماده ۱۰۰ متر آزاد رکورد بازی‌های پارا آسیایی را بشکنم که دست لین چینی بود. او مدال پارالمپیک ریو را داشت و در هر سری از بازی‌های پاراسیایی ۸ مدال طلا می‌گرفت. خدا را شکر این یک اتفاق بسیار بزرگی بود که رقم زدم.

مدال‌آور پاراشنای کشورمان عنوان کرد: تا الان هم پرافتخارترین ورزشکار ایرانی در بازی‌های پار آسیایی هانگژو هستم. از همه کسانی که در این مدت کمکم کردند و در این مسیر من را همراهی کردند، تشکر می‌کنم. با تمام قدرت برای سال آینده آماده می‌شوم و برنامه‌ام این است که انشالله بتوانم برای اولین بار یک مدال پاراشنا در پارا المپیک به دست بیاورم.

محمدحسین کریمی: با مصدومیت به مدال برنز رسیدم

محمد حسین کریمی روز جمعه در ماده ۱۰۰ متر آزاد کلاس S۱۲ مسابقات پاراشنا چهارمین دوره بازیهای پاراآسیایی با ثبت زمان ۵۹.۱۷ در رده سوم ایستاد و به دومین برنز خود رسید.

کریمی پس از کسب مدال برنز گفت: مسابقات این دوره از سطح بالایی برخوردار بود و همه حریفان با آمادگی شرکت کرده بودند اما خدا را شاکرم که توانستم به مدال برنز دست پیدا کنم. 

وی با بیان این که سومین دوره حضورش در بازیهای پاراآسیایی را تجربه می کندادامه داد: هر چند کمبودهایی وجود داشت اما از نتایجی که در بازیهای پاراآسیایی هانگژو کسب کردیم راضی هستیم.

کریمی از آسیب دیدگی شانه خود قبل از این مسابقات خبر داد و گفت: تصور می کردم به دلیل این آسیب دیدگی عملکرد خوبی نداشته باشم اما خوشحالم که توانستم مدال برنز بگیرم. این مدال را به مردم خوب ایران که شایسته بهترین ها هستند، تقدیم و از همه کسانی که برایم زحمت کشیدند تشکر می‌کنم.

پایان پیام/





منبع: فارس