۲ تیم استقلال و آلومینیوم اراک در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند. * علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال برای تماشای این بازی در ورزشگاه حاضر شد. محمد رجائیان مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک نیز ضمن حضور در ورزشگاه، هنگام گرم کردن تیم‌ها در کنار زمین حضور داشت. * سیدمجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم اراک، برخلاف روال […]

۲ تیم استقلال و آلومینیوم اراک در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

* علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال برای تماشای این بازی در ورزشگاه حاضر شد. محمد رجائیان مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک نیز ضمن حضور در ورزشگاه، هنگام گرم کردن تیم‌ها در کنار زمین حضور داشت.

* سیدمجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم اراک، برخلاف روال معمول هنگام گرم کردن تیم‌ها از روی نیمکت شاهد تلاش شاگردانش بود.

* سیدحسین حسینی دروازه‌بان استقلال که زودتر از سایر اعضای تیم برای گرم کردن وارد زمین شد، به سمت مرکز زمین رفت و از بانوان هوادار استقلال که در طبقه دوم ضلع جنوبی مستقر هستند، تشکر کرد.

* مهدی هاشمی نسب پیش از شروع بازی با شعار مهدی سرطلایی، به شدت تشویق شد. هاشمی نسب پیش از ورود بازیکنان به زمین برای گرم کردن، برای دقایقی با محمد نوازی به بازی با توپ مشغول شد.

* مدیرعامل استقلال پس از خروج تیم‌ها از زمین و دقایقی قبل از شروع بازی، از جایگاه ویژه خارج شد و در قسمتی از سکوها به تنهایی نشست.

* فرشید سمیعی عضو حقوقی هیات مدیره استقلال از تماشاگران ویژه این دیدار است.

* نام گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی استقلال برای اولین بار در لیست اعضای این تیم قرار دارد.

* پیش از شروع بازی بنری به مناسبت سالروز شهادت حسین فهمیده و آغاز هفته بسیج دانش آموزی به نمایش درآمد.

* کادرفنی استقلال و جواد نکونام پیش از حضور روی نیمکت خوش و بش گرمی با مجتبی حسینی و همکاران او در کادرفنی آلومینیوم داشتند.

* تعدادی از اعضای کادرفنی استقلال شامل یوسو سسما و پسر او از روی سکوها نطاره گر بازی شدند. مهدی هاشمی نسب نیز قبل از پیوستن به مربیان استقلال، به سمت خطیر رفت و با او خوش‌وبش کرد.

* زبیر نیک نفس هافبک استقلال که به دلیل مصدومیت در لیست امروز حضور ندارد، روی سکوها در کنار کادرفنی تیم مستقر شد.

* با سوت شروع بازی، هواداران استقلال مراسم آتش بازی زیبایی را روی سکوها انجام دادند.

بیشتر بخوانید: به بهانه حرکت خودجوش نکونام/ وقتی مربیان استقلالی استقلال «فردین» می‌شوند

تشویق یک عضو استقلال با لقب خاطره‌انگیز/ آتش‌بازی آبی‌ در آزادی

منبع: خبـر ورزشی