استقلال برای عقد قرارداد با مهاجم آرژانتینی مد نظرش دچار مشکل بزرگی شده بود چون به خاطر قانون سقف بودجه نمی‌توانست قراردادش را ثبت کند. بلانکو با استقلال تمرین می‌کرد اما خبری از صدور کارت بازی نبود و از نظر سازمان لیگ بازیکن این تیم محسوب نمی‌شد مگر اینکه قرارداد سایر ارکان تیم کاهش پیدا […]

- من ۱۰ درصد از قراردادم را به خاطر استقلال را کم کردم/ مشکل هافبک استقلال هم حل شد

استقلال برای عقد قرارداد با مهاجم آرژانتینی مد نظرش دچار مشکل بزرگی شده بود چون به خاطر قانون سقف بودجه نمی‌توانست قراردادش را ثبت کند.

بلانکو با استقلال تمرین می‌کرد اما خبری از صدور کارت بازی نبود و از نظر سازمان لیگ بازیکن این تیم محسوب نمی‌شد مگر اینکه قرارداد سایر ارکان تیم کاهش پیدا می‌کرد، قضیه سقف حل می‌شد و همه با هم زیر سقف تعیین شده قرار می‌گرفتند! در همین راستا جواد نکونام قبل از بازی با آلومینیوم شاگردانش را جمع کرد و به آنها گفت: من خودم برای اینکه مشکل مذکور حل بشود در این فصل مجموعاً ۱۰ درصد از قراردادم را کم کرده‌ام. هم در ابتدای فصل و هم در مقطع کنونی. حالا در این رابطه شما خودتان می‌دانید من کسی را اجبار نمی‌کنم و به بازیکنانی که قبلاً برای کمک به باشگاه قراردادشان را کم کرده‌اند هم حرفی نمی‌زنم چون به هر حال قرارداد خودشان است. بزرگترهای تیم با همدیگر صحبت کنند و در نهایت به یک تصمیم برسیم.

بعد از اینکه نکونام این حرف‌ها را بر زبان آورد، بازیکنان استقلال وقتی دیدند سرمربی تیم چنین کاری را انجام داده، تک تک وارد عرصه شدند و شروع به کاهش قراردادهای خودشان کردند تا داستان بلانکو کاملاً حل شود و علاوه بر آن خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که قرارداد سعید مهری هم درست شده است.

منبع: خبـر ورزشی