سرمربی تیم استقلال که با چشم پوشی از بخشی از قراردادش شرایط برای حضور گوستاو بلانکو مهاجم آرژانتینی در جمع شاگردانش را فراهم کرد در استادیوم آزادی به شدت از سوی هواداران استقلال تشویق شد. ۲ شعار «جواد لالیگایی» و «نکونام دوستت داریم» بارها و بارها از سوی سکوهای ورزشگاه شنیده شد که جواد نکونام […]

- قدردانی خاص استقلالی‌ها از نکونام با ۲ شعار مخصوص

سرمربی تیم استقلال که با چشم پوشی از بخشی از قراردادش شرایط برای حضور گوستاو بلانکو مهاجم آرژانتینی در جمع شاگردانش را فراهم کرد در استادیوم آزادی به شدت از سوی هواداران استقلال تشویق شد.

۲ شعار «جواد لالیگایی» و «نکونام دوستت داریم» بارها و بارها از سوی سکوهای ورزشگاه شنیده شد که جواد نکونام را پس از حضور در محوطه فنی تیمش وادار می‌کرد به ابراز احساسات مردم پاسخ بدهد.

طرفداران استقلال که از نتایج تیم محبوبشان در بالای جدول رضایت دارند در صحبت‌هایی که با یکدیگر انجام می‌دادند اقدام جواد نکونام برای کسر بخشی از قراردادش را یک رفتار کاملا جوانمردانه و استقلالی‌پسند می‌دانستند.

اخبار ارسالی خبرنگار خبر ورزشی از سکوهای ورزشگاه آزادی حاکی از آن است که استقلالی‌ها بر این اعتقاد بودند حرکتی که جواد نکونام انجام داده از سوی هر کسی برنمی‌آمد و این کار او به شدت مورد توجه طرفداران استقلال قرار گرفته است. آنها از این اقدام سرمربی تیم‌شان خوشحال بودند و بر حمایت شان از او تأکید می‌کردند.

ناگفته نماند؛ علاوه بر جواد نکونام تعدادی از بازیکنان استقلال نیز پس از کسر بخشی از قرارداد سرمربی شان به این موضوع اقدام کرده و با همراهی باشگاه شرایطی فراهم کردند که قرارداد بلانکو ثبت شده و کارت بازی این مهاجم آرژانتینی برای دیدار مقابل آلومینیوم اراک صادر شد.

منبع: خبـر ورزشی