شاگردان یحیی گل محمدی این روزها تحت هدایت این مربی و اعضای کادر فنی مشغول برگزاری تمرینات خود برای دیدار مقابل ملوان هستند. پرسپولیسی‌ها که در چهارچوب دیدار معوقه هفته ششم با نتیجه ۳ بر ۱ تیم پیکان را از پیش رو برداشتند حالا خود را برای دیدار هفته هشتم مقابل ملوان آماده می‌کنند. شهاب […]

- خیال یحیی برای انزلی راحت شد/ آمادگی بالای گلزنان پرسپولیس در تمرین

شاگردان یحیی گل محمدی این روزها تحت هدایت این مربی و اعضای کادر فنی مشغول برگزاری تمرینات خود برای دیدار مقابل ملوان هستند.

پرسپولیسی‌ها که در چهارچوب دیدار معوقه هفته ششم با نتیجه ۳ بر ۱ تیم پیکان را از پیش رو برداشتند حالا خود را برای دیدار هفته هشتم مقابل ملوان آماده می‌کنند.

شهاب زاهدی که زننده هر سه گل بازی پرسپولیس مقابل پیکان (۱-۳) بود همراه با سعید صادقی که هر دو گل برتری پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان (۰-۲) را به ثمر رساند این روزها جزو آماده‌ترین شاگردان یحیی گل محمدی هستند که در تمرینات بیشترین دقت ضربه در چارچوب را از خود نشان داده‌اند.

اخبار رسیده از کادر فنی تیم پرسپولیس حکایت از آن دارد که خیال یحیی گل محمدی با وجود شهاب زاهدی و سعید صادقی برای دیدار روز یکشنبه هفته آینده مقابل ملوان راحت است.

لازم به ذکر است؛ این دیدار در روز یکشنبه هفتم آبان و از ساعت ۱۶ در زمین تختی انزلی برگزار می‌شود.

منبع: خبـر ورزشی