به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، «بهمن دوستی» سرمربی تیم ملی گلبال مردان بعد از کسب مدال برنز بازی‌های پاراآسیایی اظهار کرد: دو تیم شرق آسیایی سهمیه پارالمپیک کسب کرده‌اند و فقط تیم کره سهمیه ندارد. تیم کره دو ماه قبل در بیرمنگام در مسابقات جهانی ۸ بر یک ما را برده بود. […]

دوستی: نباید از ۳ تیم مدعی شرق آسیا در گلبال عقب بمانیم/ عباسی: همه امیدمان کسب سهمیه پارالمپیک است
به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، «بهمن دوستی» سرمربی تیم ملی گلبال مردان بعد از کسب مدال برنز بازی‌های پاراآسیایی اظهار کرد: دو تیم شرق آسیایی سهمیه پارالمپیک کسب کرده‌اند و فقط تیم کره سهمیه ندارد. تیم کره دو ماه قبل در بیرمنگام در مسابقات جهانی ۸ بر یک ما را برده بود. این تیم متحول شده و تیم خوبی است. ما هم در این رویداد کمی نیروی با تجربه اضافه کردیم و توانستیم خداراشکر مدال برنز را بگیریم.

وی در ادامه گفت: تیم ما در دوره قبل قهرمان بوده و امیدواریم که بتوانیم جمع‌بندی کنیم و تیم را به شرایط آرمانی برگردانیم تا به امید خدا از سه تیم شرق آسیا عقب نمانیم. خداراشکر در این دیدار مقابل کره خوب بودیم.

دوستی درباره کسب سهمیه مسابقات پارالمپیک گفت: ۲۰ روز دیگر در همین شهر و سالن مسابقه کسب سهمیه داریم. ژاپن و چین سهمیه دارند و فقط ایران و کره مانده که باید یک تیم کسب سهمیه کند امیدوارم که تیم ما سهمیه بگیرد تا بعد از دو دوره غیبت در پارالمپیک بتوانیم وارد پارالمپیک ۲۰۲۴ شویم.

وی درباره اشک و ناراحتی بازیکنانش گفت: آن‌ها اردو‌ها و تمرینات سخت و اخلاق تند مرا تحمل کردند و هدف ما طلا بود. متاسفانه نتوانستیم به چین غلبه کنیم و به فینال برسیم. نگاه ما فینال بود، اما چین شرایط خیلی خوب و آرمانی داشت و توانست پیروز شود و ما راهی دیدار رده‌بندی شدیم.

همچنین مهدی عباسی، ملی‌پوش تیم ملی گلبال مردان بعد از کسب مدال برنز بازی‌های پاراآسیایی اظهار کرد: بازی‌ها خوب و فوق‌العاده بود، اما ما برای مدال طلا آمده بودیم و بدشانسی آوردیم. برنز حق ما نبود طلا حقمان بود.

وی گفت: همه امید ما کسب سهمیه پارالمپیک است. تمام تمرین و تلاش ما همین است که سهمیه بگیریم. این اتفاقات خیلی بود و ما خیلی بدشانسی آوردیم. تلاش می‌کنیم با کسب سهمیه جبران کنیم.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا