ذوب‌آهن در خانه طعم برد را چشید؛ تراکتور روی دور باخت
ذوب‌آهن در خانه طعم برد را چشید؛ تراکتور روی دور باخت

تسنیم نوشت: تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و تراکتور تبریز در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر از ساعت ۱۸ امروز (جمعه) در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند که این مسابقه با پیروزی یک بر صفر ذوب‌آهن همراه شد. فردین یوسفی در دقیقه ۲۸ زننده تک گل ذوبی‌ها بود. شوت بازیکن ذوب‌آهن پس از برخورد با عارف […]

- ذوب‌آهن در خانه طعم برد را چشید؛ تراکتور روی دور باخت

تسنیم نوشت: تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و تراکتور تبریز در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر از ساعت ۱۸ امروز (جمعه) در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند که این مسابقه با پیروزی یک بر صفر ذوب‌آهن همراه شد.

فردین یوسفی در دقیقه ۲۸ زننده تک گل ذوبی‌ها بود. شوت بازیکن ذوب‌آهن پس از برخورد با عارف آغاسی تغییر مسیر داد و وارد دروازه تراکتور شد

ذوب‌آهن که در بازی‌های گذشته خود در خانه نتوانسته بود حریف تبریزی‌اش را شکست دهد، امشب پس از چهار سال توانست طلسم‌شکنی کند و تراکتور را ببرد تا با ۱۴ امتیاز موقتاً در رتبه سوم جدول قرار بگیرد. این نخستین پیروزی خانگی ذوب‌آهن در فصل جاری نیز به شمار می‌آید.

تراکتوری‌ها که در دو هفته ابتدایی دو شکست پیاپی را تجربه کرده بودند، پس چهار پیروزی پشت سر هم مجدداً روی نوار  باخت قرار گرفتند و دومین شکست پیاپی خود این بار در اصفهان را محتمل شدند.

کوپال ناظمی قضاوت این دیدار را برعهده داشت و پوریا آریاکیا، سجاد آشوری و محمدجواد محمدی از ذوب‌آهن و ریکاردو آلوز از تراکتور را با کارت زرد جریمه کرد.

منبع: اطلاعات انلاین