مجتبی حسینی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل استقلال تهران در ورزشگاه آزادی که با نتیجه یک بر صفر به سود آبی‌پوشان پایتخت به پایان رسید، اظهار کرد: بازی بدی نبود، حریف خود را به خوبی آنالیز کرده بودیم و راه‌های نفوذ استقلال را به خوبی بسته بودیم. وی ادامه داد: آن‌ها قصد […]

- کنایه سنگین به استقلال؛ فوتبال با پا است نه با دست!

مجتبی حسینی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل استقلال تهران در ورزشگاه آزادی که با نتیجه یک بر صفر به سود آبی‌پوشان پایتخت به پایان رسید، اظهار کرد: بازی بدی نبود، حریف خود را به خوبی آنالیز کرده بودیم و راه‌های نفوذ استقلال را به خوبی بسته بودیم.

وی ادامه داد: آن‌ها قصد داشتند توپ را به محمدی برسانند و ما به خوبی این مسیر را پوشش داده بودیم. بازی منظم، خوب و با برنامه‌ای داشتیم اما متاسفانه روی یک غفلت گل خوردیم. می‌دانستیم آن‌ها خوب ضربات ایستگاهی می‌زنند و با برنامه روی ضربات کاشته کار می‌کنند اما یک گل بچه‌گانه خوردیم.

تنبیه شدیم

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک با اشاره به اینکه در ادامه کار شرایط به گونه ای پیش رفت که توانستیم خود را جمع‌وجور کنیم، عنوان کرد: بازی پایاپای خوبی را ارائه دادیم و در دقایق پایانی با اضافه کردن بازیکنان زیاد در خط حمله فشار زیادی به استقلال تحمیل کردیم و نمی دانم چه اتفاقی افتاد که توپمان گل نشد. در فوتبال اگر گل بد بخورید و چنین توپ‌هایی را گل نکنید، تنبیه می‌شود اما در مجموع شکل بازی ما به گونه‌ای بود که در مقابل تماشاگران پرتعداد استقلال خوب و با برنامه بود. هرچند که متاسفانه به حداقل امتیاز که مستحق آن بودیم دست پیدا نکردیم و به تیم خوب استقلال تبریک می گویم.

فوتبال با پا است نه با دست!

حسینی در مورد برخورد توپ به دست بازیکن استقلال، با اشاره به اینکه به ما دستور اکید داده‌اند که در مورد داوری صحبت نکنیم، تصریح کرد: هم جریمه و هم محرومیت‌های سنگینی اعمال می شود. داور این دیدار داور زحمتکش و خوبی است اما زمانی که بازیکن حریف بلند شد و اسپک زد نمی دانم چرا واکنشی نداشت! فوتبال بازی با پا است. یک زمانی می‌بینید توپ ناخودآگاه به دست می‌خورد که تکلیف معلوم است اما یک زمانی توپ را اسپک می‌زنید که جریمه آن اخطار است. در هر حال داور تصمیم گرفت و نمی‌توانیم صحبتی بکنیم.

وی در خصوص اینکه چرا در ترکیب اولیه خود با بازیکنان جوان مقابل استقلال به میدان رفت، گفت: دلیل خاصی نداشت و با همین ترکیب به پیروزی رسیده بودیم و تیم ما یک دل و یک دست است و به هم بازیکنان شانس بازی داده می‌شود و هر کسی شرایط بهتری داشته باشد به میدان می‌رود.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در مورد نقش دروازه‌بان این تیم روی گل استقلال، توضیح داد: نقطه قوت استقلال ضربات ایستگاهی است و در مقابل چند تیم روی ضربات کاشته به گل رسیده و دنبال مقصر نیستیم و دروازه بان‌های ما شایسته هستند و به فراخور مسابقات و عملکردشان به میدان می‌روند.

در ادامه همین مطلب بخوانید: پیروزی ۱۰ نفره استقلال در شب آرمانی/ پوکر تیم نکونام با طلسم‌شکنی بزرگ!

منبع: خبـر ورزشی