جواد نکونام برای حل مشکل ثبت قرارداد گوستاوو بلانکو خودش دوباره پیش قدم شد و قسمتی از قراردادش را کاهش داد اما به بازیکنان اصرار کرد که در این رابطه اجباری در کار نیست و او نمی‌خواهد شاگردانش را تحت فشار بگذارد با این وجود ولی تعداد زیادی از استقلالی‌ها قراردادهایشان را کاهش دادند تا […]

- این دو بازیکن استقلال زیر بار کاهش قرارداد نرفتند!

جواد نکونام برای حل مشکل ثبت قرارداد گوستاوو بلانکو خودش دوباره پیش قدم شد و قسمتی از قراردادش را کاهش داد اما به بازیکنان اصرار کرد که در این رابطه اجباری در کار نیست و او نمی‌خواهد شاگردانش را تحت فشار بگذارد با این وجود ولی تعداد زیادی از استقلالی‌ها قراردادهایشان را کاهش دادند تا با پایین آوردن مبالغ ثبت شده، زمینه برای صدور کارت بازی مهاجم آرژانتینی تیمشان را فراهم کنند. البته دو نفر از بازیکنان استقلال ترجیح دادند در این ماجرا مشارکت نداشته باشند.

از قرار معلوم ۲ هافبک استقلال ترجیح دادند وارد مقوله مذکور نشوند و تاکید داشتند قرارداد خودشان آنقدر زیاد نیست که بخواهند قسمتی از آن را به صورت داوطلبانه کاهش بدهند. قبل از شروع بازی استقلال با آلومینیوم بحث بر سر آن بود که مهدی مهدی‌پور و آرش رضاوند حاضر به کم کردن قرارداد خودشان نشده‌اند. ما این مسئله را با تعدادی از مسئولان و نزدیکان باشگاه در میان گذاشتیم و آنها در پاسخ به خبر ورزشی گفتند: قضیه را تکذیب یا تایید نمی‌کنند چون هر اتفاقی که افتاده یک مسئله خانوادگی و محرمانه است و بازیکنی که حاضر به کم کردن قراردادش نشده باشد، به هر حال خلافی مرتکب نشده است.

منبع: خبـر ورزشی