به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، «پاکو خمز» سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری بعد از مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: این بازی در آن حدی که از ما انتظار داشتیم، نبودیم. ما پایین‌تر از آن سطحی بودیم که به نظر می‌آید. بازی حس بدی به ما داد که شاید ترسو هستیم. […]

خمز: پایین‌تر از حد خودمان بودیم
به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، «پاکو خمز» سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری بعد از مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: این بازی در آن حدی که از ما انتظار داشتیم، نبودیم. ما پایین‌تر از آن سطحی بودیم که به نظر می‌آید. بازی حس بدی به ما داد که شاید ترسو هستیم.

وی افزود: تیم حریف خیلی خوب بود و مدافعان ذوب‌آهن خیلی خوب بازی کردند، ولی ما خیلی خیلی پایین‌تر از حد خودمان بودیم. امروز خیلی چیز‌ها از ذهنم عبور کرد. خیلی از بازیکنان در زمین بودند که در سطح باشگاه تراکتور نیستند. منظورم یک دو یا سه بازیکن نیست تعداد این دست بازیکنان که در سطح تراکتور نیستند و امروز در ترکیب بودند، خیلی بالاست. امروز نمی‌شود کسی را نجات داد به ویژه من را. مغرور هستیم و فکر می‌کنیم خیلی بزرگ هستیم، اما واقعاً این‌طور نبود.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا