سامره: شکایت پرسپولیس فرار رو به جلو است و می‌خواستند دست به دست بدهند تا بازی با آلومینیوم هم دربیاید
سامره: شکایت پرسپولیس فرار رو به جلو است و می‌خواستند دست به دست بدهند تا بازی با آلومینیوم هم دربیاید

مدیر تیم فوتبال استقلال گفت: شکایت پرسپولیس از باشگاه ما فرار رو به جلو است.

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، علی سامره پس از برتری یک بر صفر استقلال مقابل آلومینیوم اراک، اظهار داشت: خود داوران بازی را با نگرفتن پنالتی در دقیقه ۶ که به خاطر سهل انگاری یا هر بحث دیگری بود، سخت کردند. ‍سوت‌های بسیار اشتباهی زده شد و این فقط منوط به این بازی نیست. حتما باید کمیته داوران بازنگری کند زیرا سوت‌های زده شده در بیشتر بازی‌های ما سوال‌برانگیز بوده است. خواهش می‌کنم کمیته داوران بازبینی کند تا مشخص شود چه اتفاقی افتاده که تا این اندازه واضح علیه استقلال سوت می‌زنند.

وی افزود: ما نمی‌خواهیم به نفع ما سوت بزنند. دست کم به ضرر استقلال سوت نزنند. جوری که برای دیگران داوری می‌کنند، برای ما هم قضاوت کنند. بالای ۱۰ مورد برای استقلال ناحقی شده است. امیدوارم این موضوع عجیب را بازنگری کنند.

مدیر تیم استقلال درمورد تلاش خود برای پایان دادن به درگیری در جریان این بازی، گفت: در فوتبال این درگیری‌ها پیش می‌آید.

سامره درخصوص کاهش قرارداد بازیکنان و سرمربی استقلال برای ثبت قرارداد بلانکو، عنوان کرد: باید از نکونام و بازیکنانی که بابت کمک به تیم این لطف و از خود گذشتگی را داشتند تشکر کنم. من هم اول فصل این کار را انجام دادم زیرا وظیفه‌ام بود و هرچه داریم از استقلال است. در ادامه هم امیدواریم چند بازیکن دیگر این اتفاق را رقم بزنند تا مشکلات سایر بازیکنان حل شود.

وی درمورد شکایت استقلال از پرسپولیس، توضیح داد: این کار فرار رو به جلو است. کاری به جز این ندارند و همه جوره قانون را دور زده و محروم هم شده‌اند اما برای اینکه اذهان را سمت جای دیگری ببرند، شاید ۲ تیم خیالی نیز پیدا کرده و از آنها هم شکایت کنند.

مدیر تیم استقلال درمورد اظهارات حسن روشن علیه خودش، گفت: همه به قطار در حال حرکت و پیشرفت سنگ می‌زنند. این چیزها طبیعی است و در استقلال خودی‌ها هم می‌زنند. برای اینکه باشگاه دچار حواشی نشود، وارد بحث نمی‌شوم. یکبار وارد شدیم و حکم گرفتیم. تمام شد و رفت. احترام روشن واجب است و صاحب اختیار است که هر حرفی بزند.

سامره درخصوص حضور هواداران، عنوان کرد: سرپرست استقلال در رابطه با استقبال خوب هواداران از بازی با آلومینیوم خاطرنشان کرد: بسیار از آنها تشکر می‌کنیم. انرژی خاصی هم به تیم می‌دهند و هم به شما رسانه‌ها که از دیدن شور و هیجان هواداران لذت می‌برید.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا تصمیم داور برای گرفتن ۱۰ دقیقه وقت اضافه درست بود یا نه، گفت: بی‌انصافی کردند و حتی اگر دو، سه دقیقه درگیری و چند تعویض انجام شده باشد، نهایت ۶-۵ دقیقه وقت اضافه لحاظ می‌شد. می‌خواستند دست به دست هم دهند تا این بازی هم دربیاید!

منبع: فارس