رجبی: داوران مانند رقیبان با استقلال رفتار کنند
رجبی: داوران مانند رقیبان با استقلال رفتار کنند

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، حمیدرضا رجبی پس از برتری یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل آلومینیوم اراک، اظهار داشت: این برد را به همه هواداران تبریک می‌گویم. امروز بازی قابل قبولی انجام دادیم. بازی در نیمه اول کاملاً تحت کنترل ما بود . موقعیت‌های متعددی ساختیم و نظم بسیار خوبی داشتیم. وی افزود: […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، حمیدرضا رجبی پس از برتری یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل آلومینیوم اراک، اظهار داشت: این برد را به همه هواداران تبریک می‌گویم. امروز بازی قابل قبولی انجام دادیم. بازی در نیمه اول کاملاً تحت کنترل ما بود . موقعیت‌های متعددی ساختیم و نظم بسیار خوبی داشتیم.

وی افزود: در نیمه دوم تا قبل از اخراج مرادمند نیز کنترل بازی در اختیار ما بود و آلومینیوم موقعیت خاصی نداشت. یک فرصت تک به تک با دروازه‌بان داشتیم که  منجر به گل نشد. مهرداد محمدی ازخودگذشتگی کرد و توپ را به گوستاوو بلانکو پاس داد که گل نشد.

مربی استقلال درخصوص عملکرد گوستاوو بلانکو در اولین بازی عنوان کرد: او بازیکنی باکلاس است  که به مجموعه استقلال اضافه شده اما در آینده خیلی بهتر از این ظاهر می‌شود زیرا هنوز به هماهنگی و شرایط بازی نرسیده است. البته یک پاس خوب داد که مدافع حریف، توپ را از دهانه دروازه خارج کرد. 

رجبی درمورد قضاوت سیدرضا مهدوی  گفت: واقعاً توقع دارم همانطور که داوران برای رقبای ما سوت می‌زنند، رفتار مشابهی هم با استقلال داشته باشند.

وی در مورد شکایت باشگاه پرسپولیس از استقلال، توضیح داد: قبل از بازی شرایطی برای ما درست کردند تا استقلال را از لحاظ روحی و روانی به هم بریزند. با این حال بچه‌ها تمرکز کافی داشتند و به موفقیت استقلال فکر می‌کردند. همین طور هم شد. در این مسابقه با وجود اینکه ۱۰ نفره شدیم، بازی قابل قبولی انجام دادیم و برنده شدیم.

پایان پیام/





منبع: فارس