در ۱۰ دقیقه آخر بازی استرس داشتیم
در ۱۰ دقیقه آخر بازی استرس داشتیم

 محمدحسین مرادمند پس از پیروزی استقلال مقابل آلومینیوم اراک گفت: خداراشکر توانستیم دل هواداران شاد کنیم و ۳ امتیاز خانگی بدست آوریم. برای قهرمانی بیشتر باید تلاش کنیم و روزهای سخت‌تر خواهد آمد. بازیکن استقلال در خصوص کارت زردش گفت: قول داده‌ام که خودم را کنترل کنم و حرفی نزنم چون محروم می‌شوم. کاری به […]

- در ۱۰ دقیقه آخر بازی استرس داشتیم

 محمدحسین مرادمند پس از پیروزی استقلال مقابل آلومینیوم اراک گفت: خداراشکر توانستیم دل هواداران شاد کنیم و ۳ امتیاز خانگی بدست آوریم. برای قهرمانی بیشتر باید تلاش کنیم و روزهای سخت‌تر خواهد آمد.

بازیکن استقلال در خصوص کارت زردش گفت: قول داده‌ام که خودم را کنترل کنم و حرفی نزنم چون محروم می‌شوم. کاری به صحنه ندارم و حرفی در خصوص داوری نمی‌زنم زیرا می‌دانم ۵ دقیقه دیگر محروم می‌شوم. فقط می‌گویم که الکی اخراج شدم. آن صحنه کارت زرد دوم من فکر کردم که خطای بازیکن حریف را گرفته است. اصلا باورم نمی‌شود.

مرادمند ادامه داد: این حجم ناداوری علیه استقلال را باورم نمی‌شود. چرا من باید اخراج شوم؟ حق تمام هوادارانی که اینجا آمدند، خورده می‌شود. چه کسی باید از آنها دفاع کند؟ ما باید دفاع کنیم. حالا ما با ناداوری اخراج شویم. خیلی تلاش می‌کنم که جلوی خودم را بگیرم که حرفی نزنم. به داور مسابقه، مهدوی، خسته نباشید می‌گویم.

وی اظهار داشت: در ۱۰ دقیقه آخر خیلی استرس داشتم. این را بدانند که هر چقدر ناداوری‌ها بیشتر شود و هر چقدر عرصه را بر استقلال تنگ‌تر کنند، ما بیشتر تلاش می‌کنیم، آن هم به خاطر این هواداران. ما بیشتر می‌جنگیم.

باشگاه خبرنگاران