ربیعی: باخت برای من و پیروزی برای همه است
ربیعی: باخت برای من و پیروزی برای همه است

ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: اگر صحبت‌های هفته قبل من شائبه برانگیز بوده تاکید می‌کنم که چنین قصدی نداشتم، به نظر خودم توپی که به دست صفا هادی خورد پنالتی نبود.

 به گزارش زیرنویس از اصفهان، محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌‌آهن در نشست خبری پس از دیدار با تراکتور اظهار داشت: بازی طبق نقشه ما پیش رفت، از همه بازیکنان به دلیل اندیشه صحیحی که در آن‌ها شکل گرفته است، تشکر می‌کنم، بازی به مراتب خوبی انجام دادیم، یکی از بازی‌های خوب فصل ما بود، هواداران از بازی لذت بردند.

وی افزود: تراکتور از هجومی‌ترین تیم‌های لیگ است و ما با رشادت پیروز شدیم باید از فردا برای بازی بعدی آماده شویم، دو بازی سخت با آلومینیوم و نساجی در پیش داریم؛ یک روز ممکن است روز بد ما باشد و هفته پیش به این شکل بود.

ربیعی تصریح کرد: ۲۰ درصد تغییر در ترکیب ایجاد کردیم، اگر بد باشیم با صداقت این موضوع را عنوان می‌کنیم اما جلوی مس با غرور بازی کردیم، اما امروز برای جبران به میدان آمده بودیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: تراکتور بازیکنان ماهر زیادی دارد که اگر مقابل آن‌ها اشتباه می‌کردیم، تنبیه می‌شدیم، پرس‌های بسیار خوبی انجام دادیم در مورد محرومیت حرفی ندارم، هفته گذشته نیز محترمانه انتقاد کردم.

وی ادامه داد: اگر صحبت‌های من شائبه برانگیز بوده تاکید می‌کنم که چنین قصدی نداشتم، به نظر خودم توپی که به دست صفا هادی خورد پنالتی نبود؛ ما می‌توانستیم مقابل مس تساوی کسب کنیم اما خودمان خواستیم حمله کنیم و آسیب دیدیم.

ربیعی با بیان این که بازیکنی که جایگزین وارد زمین می‌شود باید متوجه شود اگر عملکرد خوبی نداشته باشد، شانس دیگری نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: شاید بازیکنی خیلی خوب باشد اما من تشخیص بدهم که به درد یک بازی خاص نمی‌خورد، این تیم به ۴ پنجره نقل و انتقالاتی برای تبدیل شدن به ذوب‌آهن مدعی نیاز دارد و در صحبت با مدیریت کارخانه ذوب‌آهن نیز این موضوع را مطرح کردم.

سرمربی ذوب‌آهن گفت: تحقیق می‌کنیم، بعد از بازی با مس ۳ شب تا ساعت ۳ و نیم شب جلسه داشتیم، تا راندمان خوبی داشته باشیم.

وی در پایان گفت: می‌خواستم پیروزی را به کارگران کارخانه و هواداران تقدیم می‌کنم؛ باخت برای من است اما در پیروزی همه سهیم هستند، مشکلاتی است که اگر برطرف نشود هواداران ذوب‌آهن را در جریان خواهم گذاشت.

 

منبع: فارس