به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه جمعه پاکو خمز پس از شکست تیمش برابر ذوب‌آهن در نشست خبری اظهار داشت: امروز پایین‌تر از سطح انتظار تیم‌مان ظاهر شدیم، این بازی به من حس بد و جلوی ترسویی از تیم را منعکس کرد. وی ادامه داد: ذوب‌آهن امروز خط دفاع خوبی داشت، بازیکنان این تیم عملکرد شاخصی […]

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه جمعه پاکو خمز پس از شکست تیمش برابر ذوب‌آهن در نشست خبری اظهار داشت: امروز پایین‌تر از سطح انتظار تیم‌مان ظاهر شدیم، این بازی به من حس بد و جلوی ترسویی از تیم را منعکس کرد.

وی ادامه داد: ذوب‌آهن امروز خط دفاع خوبی داشت، بازیکنان این تیم عملکرد شاخصی در خط دفاعی از خود نشان دادند. ما خیلی پایین‌تر از حد خود بودیم.

فرقی ندارد چه کسی مقصر است! / این بازیکنان یک دهم سطح انتظار هم نیستند

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز با اشاره به دلیل عدم استفاده صحیح از موقعیت‌های این تیم در جدال با ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: امروز به این تصور رسیدم که برخی از بازیکنان در حد باشگاه تراکتور نیستند. امروز کسی از این اتهام مبرا نیست حتی خود من. همه تیم تراکتور امروز با غرور به مسابقه آمد و همه بد بودند.

وی جذب برخی بازیکنان برای ترکیب تراکتور را اشتباه عنوان کرد و گفت: فرقی نمی‌کند این بازیکنان از کجا آمده‌اند؛ من و باشگاه در انتخاب برخی از بازیکنان اشتباه کردیم. آن‌ها یک دهم انتظاری که داشتیم را هم فراهم نمی‌کنند، به طور قطع توقع ما از این بازیکنان فراتر از این عملکرد است.

خمز افزود: بازیکنان ما در دو مصاف گذشته پر اشتباه بودند؛ بازیکنانی که در تراکتور بازی می‌کند نباید در کنترل توپ، پاس و سانتر اشتباه کنند.

گلزنی مهم‌ترین معضل تراکتور امسال

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گلزنی را مهم‌ترین معضل تراکتور امسال دانست و تصریح کرد: تیم ما در برخی جدال‌ها عملکرد خوبی داشت و ما گل نخوردیم، اما گلزنی برای ما سخت شده است.

وی عملکرد امروز قرمزپوشان تراکتور را ناامید کننده دانست و تاکید کرد: اگر روال آینده تراکتور اینگونه باشد نمی‌توان به این تراکتور پر هوادار امیدوار بود.

منبع: مـهر