پیام هشدار آمیز آمریکا خطاب به ایران
پیام هشدار آمیز آمریکا خطاب به ایران

به گزترش سلام نپ به نقل از ایرنا: سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) جمعه شب گفت: ما بخشی از عملیات زمینی اسرائیل نخواهیم بود. سابرینا سینگ سخنگوی پنتاگون که به صورت اختصاصی با شبکه الجزیره قطر سخن می‌گفت، اظهار کرد: تمرکز ما آن است که به همراه متحدان اسرائیلی تلاش کنیم که از آن‌ها برای […]

به گزترش سلام نپ به نقل از ایرنا: سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) جمعه شب گفت: ما بخشی از عملیات زمینی اسرائیل نخواهیم بود.

پیام مستقیم و خبرساز آمریکا خطاب به سپاه ایران

سابرینا سینگ سخنگوی پنتاگون که به صورت اختصاصی با شبکه الجزیره قطر سخن می‌گفت، اظهار کرد: تمرکز ما آن است که به همراه متحدان اسرائیلی تلاش کنیم که از آن‌ها برای دفاع از خود حمایت کنیم.

سینگ مدعی شد: حملاتی که در آن پایگاه‌های سپاه پاسداران در سوریه را مورد هدف قرار دادیم، پیام به ایران بود.

وی افزود: به انجام هر کار ضروری برای دفاع از نیروهای آمریکایی اقدام خواهیم کرد و در زمان و محلی که آن را انتخاب می‌کنیم به این تهدیدات پاسخ خواهیم داد.

سخنگوی وزارت دفاع آمریکا افزود: آمریکا به دنبال آن نیست که دایره جنگ در منطقه گسترش یابد، تنها می‌خواهد پیام بازدارنده را منتقل کند.

سابرینا سینگ در ادامه ادعاهای خود افزود: گروه‌های وابسته به ایران بدون آن که هزینه پرداخت کنند، نمی‌توانند به این اقدامات خود ادامه دهند.

سخنگوی پنتاگون همچنین گفت که به دنبال درگیری با ایران نیستیم و ارسال امکانات نظامی برای آمادگی ما و بازداشتن تمام طرف‌هایی است که به دنبال تشدید جنگ در منطقه باشند.