بازی‌های پاراآسیایی| ذاکر: از عملکردم در بازی‌های پاراآسیایی راضی هستم
بازی‌های پاراآسیایی| ذاکر: از عملکردم در بازی‌های پاراآسیایی راضی هستم

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از چین، ظفر ذاکر پس از کسب مدال نقره در مسابقه پرتاب نیزه در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو اظهار داشت: امروز رکوردهای خوبی را به ثبت رساندم و توانستم رکورد شخصی ام را ۳.۵ متر ارتقاء بدهم، ولی حریف هندی ۱۱ سانتیمتر بیشتر پرتاب کرد که ما به آن اعتراض داریم؛ […]

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از چین، ظفر ذاکر پس از کسب مدال نقره در مسابقه پرتاب نیزه در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو اظهار داشت: امروز رکوردهای خوبی را به ثبت رساندم و توانستم رکورد شخصی ام را ۳.۵ متر ارتقاء بدهم، ولی حریف هندی ۱۱ سانتیمتر بیشتر پرتاب کرد که ما به آن اعتراض داریم؛ چون به نظرمان آن پرتاب خطا بود. با این وجود اگر اعتراض‌مان وارد نشود ، باز هم مدال نقره را در اختیار داریم. از مربی خوبم سید محسن شاهرخی تشکر می‌کنم که البته در این سفر همراه من نبود. 

وی درباره پیش‌بینی از عملکردش قبل از سفر به هانگژو و در پاسخ به این سوال که آیا از عملکردش در این بازی‌ها راضی است یا خیر؟ گفت: بله، من برای دو مدال آمده بودم که خدا را شکر آنها را بدست آوردم. نکته مهم اینکه اختلاف کمی با کسب مدال طلا داشتم. از عملکردم راضی هستم ، ولی بدنم در روز مسابقه اول در پرتاب وزنه خیلی آماده نبود. 

نایب قهرمان بازی‌های پاراآسیایی هانگژو درخصوص آماده‌سازی برای کسب سهمیه پارالمپیک گفت: باید با مربی‌ام مشورت کنم و ببینم چه برنامه‌ای برایم دارد تا بعد از آن نظرم را بگویم. در پایان از مربی، خانواده و همچنین سید مهدی شاهرخی که در اینجا کمک زیادی به من کرد، تشکر کنم.

پایان پیام/





منبع: فارس