به گزارش زیرنویس، طی دو روز متوالی دو تصادف در چالوس و هچیرود این شهرستان رخ داد که یکی برخورد موتورسیکلت با سرعت بالا در نیمه‌شب با جدول و دیگری تردد راننده فاقد گواهینامه در برخورد با عابر پیاده بود که دو فوتی بر جای گذاشت. پلیس راهور فرمانده انتظامی چالوس در راستای اقدامات پیشگیرانه […]

به گزارش زیرنویس، طی دو روز متوالی دو تصادف در چالوس و هچیرود این شهرستان رخ داد که یکی برخورد موتورسیکلت با سرعت بالا در نیمه‌شب با جدول و دیگری تردد راننده فاقد گواهینامه در برخورد با عابر پیاده بود که دو فوتی بر جای گذاشت.

پلیس راهور فرمانده انتظامی چالوس در راستای اقدامات پیشگیرانه نسبت به توقیف خودروهای حادثه‌ساز، دور دور شبانه و فاقدگواهینامه اقدام خواهد کرد.

سرهنگ محسن سلیمانی ارشد انتظامی شهرستان چالوس در تشریح این خبر گفت: در اجرای طرح برخورد با رانندگان پرخطر و حادثه‌ساز یک دستگاه خودرو با حرکات مخاطره‌آمیز و دور دور در معابر شهری توقیف و در شهر به نمایش گذاشته شد.

 سلیمانی تصریح کرد: از جمله تخلفات این خودروها حرکات حادثه‌ساز و مخاطره‌آمیز، دور دور در معابر شهری است که راننده به دفعات مرتکب آن شد، برابر دستور دادستان شهرستان برای عبرت دیگر متخلفان به صورت موقت توقیف و در میادین و چهار راه در معرض نمایش قرار گرفت.

وی در پایان تاکید کرد: کسانی در این وضعیت فرار کنند برابر دستور در سیستم توقیف قرار می‌گیرند.

 

منبع خبر: رکنـا