بیانی: استقلال ۳ امتیاز را از دهان شیر بیرون کشید
بیانی: استقلال ۳ امتیاز را از دهان شیر بیرون کشید

شاهین بیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی زیرنویس، در مورد برد شب گذشته استقلال مقابل آلومینیوم اراک، اظهار داشت: این بازی یکی از بازی‌های مشکل استقلال بود. مشخص شد که بی دلیل نیست تیم آلومینیوم در رده چهارم جدول قرار دارد. آلومینیوم نشان داد، تیمی جوان، سخت‌کوش و با برنامه است. درواقع از قبل مشخص […]

شاهین بیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی زیرنویس، در مورد برد شب گذشته استقلال مقابل آلومینیوم اراک، اظهار داشت: این بازی یکی از بازی‌های مشکل استقلال بود. مشخص شد که بی دلیل نیست تیم آلومینیوم در رده چهارم جدول قرار دارد. آلومینیوم نشان داد، تیمی جوان، سخت‌کوش و با برنامه است. درواقع از قبل مشخص بود استقلال بازی سختی دارد.

بازگشت سهرابیان به خط دفاعی نظم داده است

وی افزود: با اینحال استقلال هم نشان داد بازی به بازی بهتر می‌شود، بهتر بازی می‌کند و سرمربی ترکیب موردنظرش را تقریبا پیدا کرده است. برنامه‌های تاکتیکی نکونام که بیشتر بر پایه گل نخوردن است، در زمین پیاده اجرا می‌شوند. طبیعی است تیم‌هایی که مقابل استقلال یا پرسپولیس بازی می‌کنند، انگیزه خیلی بالایی داشته باشند و سعی می‌کنند بهترین عملکردشان را مقابل ایندو تیم به نمایش بگذارند. آلومینیوم هم نشان داد آمده برنده بازی باشد نه اینکه عقب بنشیند و به مساوی رضایت بدهد.

پیشکسوت استقلال گفت: در بازی دیشب دیدیم که بازگشت سهرابیان باعث شده خط دفاعی نظم پیدا کرده و جا به جایی‌ها بهتر شده است. همچنین برگشت‌های جلالی هم کم حال خیلی خوبی برای خط دفاع است. درکل استقلال  برد با ارزشی را مقابل تیمی که فوتبال بلد است به دست آورد. در واقع ۳امتیاز را از دهان شیر بیرون کشید.

مرادمند به استقلال لطمه زد و نکونام باید با او صحبت کند

کاپیتان سال‌های دور استقلال در مورد داوری دیدار شب گذشته، عنوان کرد: داور زیاد سوت زد و بازی تا حدی از دستش در رفت. درگیری‌های زیادی کنار زمین به وجود آمد که کارت نداد یا برخی بازیکنان حریف به او پرخاش می‌کردند اما کارت نمی‌داد. پیش از صحنه درگیری هم به او پرخاش می‌کردند که می‌توانست با کارت دادن بازی را آرام کند اما این اتفاق نیفتاد.

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسید مرادمند درآن دقایق عصبانی بود که در نهایت منجر به اخراجش شد، گفت: چون کنار زمین نبودیم نمی‌توان گفت چه کسی مقصر بوده یا نبوده اما نکونام باید با او صحبت کند. بازیکنی که عصبانی باشد نمی‌تواند به تیمش کمک کند. داور باید مرادمند و بازیکن مقابلش را در همان صحنه درگیری اخراج می‌کرد. می‌توان گفت مرادمند به استقلال لطمه زد چون علاوه بر اینکه اخراج شد و تیم تحت فشار قرار گرفت، در بازی بعدی هم حضور ندارد.

VAR نبود و ۲ امتیاز به نفع پرسپولیس شد

بیانی در مورد اینکه با توجه به صحبت‌های شب گذشته نکونام، داوری‌های لیگ تا الان به ضرر استقلال بوده، ۴ پنالتی مثل صحنه ابتدای بازی دیشب برای این تیم گرفته نشده و هواداران این مسائل را با گلِ پذیرفته نشده گل گهر مقابل پرسپولیس مقایسه می‌کنند، اظهار داشت: تا زمانیکه VAR به فوتبال ما نیاید این مسائل حل نشده باقی می‌مانند. باید برای برقراری عدالت از این سیستم استفاده کنیم. بله، با آن اتفاق ۲امتیاز به نفع پرسپولیس شد. همه می‌دانیم که این مشکلات فقط با استفاده از کمک داور ویدئویی حل می‌شوند. 

بلانکو نشان داد فوتبال بلد است

پیشکسوت استقلال درخصوص عملکرد ۳۰ دقیقه‌ای مهاجم آرژانتینی استقلال، گفت: بلانکو همان دقایقی هم وارد زمین شد با کنترل‌ها، جاگیری‌ها و ضربه به توپ‌هایش نشان داد فوتبال بلد است و می‌تواند به تیم کمک کند ولی زمان می‌برد تا بتواند به شرایط ایده‌آل برسد. امیدوارم این زمان در کوتاه‌ترین حالت خودش باشد و مشکل خط حمله تیم با او حل شود. استقلال خوب بسته نشده، نفرات زیادی از دست داده و خوب بازیکن نگرفت اما با همه این شرایط و بضاعت، باز هم شانس قهرمانی دارد و ما از این بابت خوشحال هستیم.

پایان پیام/





منبع: فارس